Gå til innhold

Probl. redigering av meny og minne i Pin. 10.6

Anbefalte innlegg

Har installert Pinnacle Studio Plus. Alt fungerer greit helt til jeg skal redigere DVD-menyen. Da stopper hele programmet opp. Har windows XP pro operativsystem. Har prøvd å sende feilmelding til Pinnacle, men får ikke svar. Noen forslag?

Endret av Imasol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikkje uvanleg at det er problem med DVD-brenning i Studio. Meiner eg har lest at det gjerne kan kome av konfliktar med andre brenneprogram, frå t.d. Nero og Roxio, men kan ikkje seie om det er tilfelle her. Får du nokon feilmelding, eller berre låser alt seg? Ein ting du kan prøve er å installere programmet på ny, det hender det løyser diverse problem.

Lenke til kommentar
Det er ikkje uvanleg at det er problem med DVD-brenning i Studio. Meiner eg har lest at det gjerne kan kome av konfliktar med andre brenneprogram, frå t.d. Nero og Roxio, men kan ikkje seie om det er tilfelle her. Får du nokon feilmelding, eller berre låser alt seg? Ein ting du kan prøve er å installere programmet på ny, det hender det løyser diverse problem.

6985566[/snapback]

Det fungerte fint å installere programmet på nytt. (Men denne gangen la jeg ikke inn oppdateringen til ver. 10.6) Har Nero installert, men håper å kunne beholde den.

Problemet nå er at pcen får blå skjerm og går over til å dumpe fysisk minne hvis jeg legger til forskjellige effekter.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...