dan1el Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Som de fleste vet, har søndager en tendens til å bli ganske kjedelige...dette bestemte undertegnende og hans gode venn seg å gjøre noe med. Vi bestemte oss for å pynte et random tre med julepynt. Det første vi gjorde var å begi oss ut på landeveien, med bagasjerommet fylt med juletrepynt og kamerautstyr. Det foregikk omtrent slik: Farten var til tider faretruende høy, derfor var det betryggende å ha... Uansett...da vi hadde funnet et egnet tre, satte vi i gang med pyntingen; Vattnisser er selvsagt et must på ethvert respektabelt tre Etterhvert som prosessen skred frem, tok vi i bruk avanserte hjelpemidler (som f.eks. dette trillebåret); Vi pyntet treet i ro og mak, og ante fred og ingen fare...men plutselig skjedde det noe dramatisk - VAKTSERVICE (tyttebærpolitiet) tok en tur innom... ...tok en runde rundt lokalet ved siden av.... ...og dro igjen: Tilbake til pyntingen; Mer pynting, akkompagnert av et tog; Closeup av min favorittpynt; Det ferdige resultatet, akkompagnert av to stolte kunstnere; Endret 1. oktober 2006 av dan1el Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ph34r teh last pic! Du har glemt å sensurere! Uansett. artigartig. Juletre er herlige saker og bør gjøres flere ganger i året Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Ph34r teh last pic! Du har glemt å sensurere! 6981315[/snapback] Ze omg. Jaja. Jeg regner ikke med å få noen dødsfall på samvittigheten. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 hehe, drog litt på smilebåndet ja. bilen til mora/faren eller? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Njååå, så morsomt... Fikk lyst på jul nå. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Sese, noen som klarer å gjøre noe artig på søndagene, ja. Ser fram til neste mandag, når neste avsnitt kommer. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 hehe, drog litt på smilebåndet ja. bilen til mora/faren eller? 6981322[/snapback] Jupp. Ingen av oss vil ha Yaris... i hvert fall ikke jeg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Haha! Så utrolig gøy Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Blei stilig det.. Morro ^^ Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Sese, noen som klarer å gjøre noe artig på søndagene, ja. Ser fram til neste mandag, når neste avsnitt kommer. 6983764[/snapback] Hmm.... god ide. Haha genialt 6983813[/snapback] Haha! Så utrolig gøy 6983852[/snapback] Blei stilig det.. Morro ^^6983871[/snapback] Takker... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 GeniALT! BtW: Er sikkert ikke lenge før noen kommer å sier noe som dette: "Fy f*** heller, da! Hva er vitsen med å gjøre sånt hærverk?! Skjønner meg ikke på sånne drittunger! Skulle ønske Vaktservice så dere!" hadde ikke det vært ganske typisk? :!: Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Fy f*** heller, da! Hva er vitsen med å gjøre sånt hærverk?! Skjønner meg ikke på sånne drittunger! Skulle ønske Vaktservice så dere! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Fy f*** heller, da! Hva er vitsen med å gjøre sånt hærverk?! Skjønner meg ikke på sånne drittunger! Skulle ønske Vaktservice så dere! 6984426[/snapback] Haha- Genialt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 For et nydelig tre! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Han så oss han... hilste og greier. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Genialt. Hva med å reise rundt og pynte trær i hagene til folk? noe a la "reinsdyrmannen v2" Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Fy f*** heller, da! Hva er vitsen med å gjøre sånt hærverk?! Skjønner meg ikke på sånne drittunger! Skulle ønske Vaktservice så dere! 6984426[/snapback] Bla bla bla, nemlig Endret 2. oktober 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Haha! Så genialt! Hvorfor har jeg ikke kommet på dette? Jeg som er så genial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå