Gå til innhold

Hjelp til deler av Gaming PC max 14k

Anbefalte innlegg

Hello

Jeg er nesten fast bestemt på at det er det er jeg skal ha. Her, men jeg står fast på hvilket kabinett skal jeg ta? Jeg vil gjerne ha et mist mulig et så vidt jeg vet tror jeg at alt jeg skal ha blir shuttle for lite, så jeg har planer om kanskje et midi kabinett. Noen som har noen gode forslag?

NB: Kom gjerne med forslag til endring, på mine deler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja en C2D E6600 krever da et nytt hovedkort siden det er S775.

Her er det en liste over noen HK du kan velge mellom:

https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k

Kabinett med vindu:

LianLi PC7BSCANDWIN

Kom foressten over dette lille søte kabinettet: LianLi PCV300B, kan kansje hende at CPU-kjøler krasjer med PSU siden den er litt høy, her er det en annen som kan passe om du liker det kabinettet: NorthQ Giant UFO 120mm, har ikke testa den sjøl men regner med at den fungerer.

EDIT: En liten viktig ting angående det siste kabinettet; det har kun plass til mATX hovedkort, bare sånn at du er klar over det :whistle:

Endret av Mitjmannen
Lenke til kommentar
Ja en C2D E6600 krever da et nytt hovedkort siden det er S775.

Her er det en liste over noen HK du kan velge mellom:

https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k

Kabinett med vindu:

LianLi PC7BSCANDWIN

Kom foressten over dette lille søte kabinettet: LianLi PCV300B, kan kansje hende at CPU-kjøler krasjer med PSU siden den er litt høy, her er det en annen som kan passe om du liker det kabinettet: NorthQ Giant UFO 120mm, har ikke testa den sjøl men regner med at den fungerer.

EDIT: En liten viktig ting angående det siste kabinettet; det har kun plass til mATX hovedkort, bare sånn at du er klar over det :whistle:

6984603[/snapback]

Ganske dyrt kabinnet for å ikke følge med strømforskyning. Du har ingen andre gode råd?

Hva tror du om det Her?

Noe spessielt hovedkort jeg trenger til den, jeg går for ditt forlsag en E6600.

Endret av eqip
Lenke til kommentar

:!: det var veldig billig du ville ha det da, sikkert en eller annen form for rææv kvalitet, men det vil vel fungere :hmm:

Av hovedkort ville jeg da valgt et helt vanlig ATX-kort, ingen grunn til og velge mATX om du ikke trenger det, bare husk på at det MÅ støtte Core 2 Duo, noe alle fra lista over gjør :)

Og ja, E6600 vil være et godt valg, du sett mange tester og slikt?

Lenke til kommentar
:!: det var veldig billig du ville ha det da, sikkert en eller annen form for rææv kvalitet, men det vil vel fungere :hmm:

Av hovedkort ville jeg da valgt et helt vanlig ATX-kort, ingen grunn til og velge mATX om du ikke trenger det, bare husk på at det MÅ støtte Core 2 Duo, noe alle fra lista over gjør :)

Og ja, E6600 vil være et godt valg, du sett mange tester og slikt?

6986232[/snapback]

Nei har ikke sett på tester og slikt, men vurderer dette korte, vil MSI P965 NEO-F funke?

Endret av eqip
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...