Fotofashion Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Hei Holder på å lage invitasjonskort, sort hvitt. Trengte mye åpen plass for å få frem teksten. Begrenset med lys så det ble veldig lang lukkertid syns jeg. Mye løping siden jeg måtte bruke selvutløser. EXIF Camera Make FUJIFILM Model FinePix S5600 Orientation upper left X resolution 72 Y resolution 72 Resolution unit inch Software Digital Camera FinePix S5600 Ver1.00 Date/time 01.10.2006 23:50:30 YCbCr positioning co-sited Image F-number f/4 Exposure program Manual ISO speed ratings 100 Component config Y Compressed BPP 4 Shutter speed value 1/3 s Aperture value 4.000000 Brightness value 1.36 Exposure bias value 1.000000 Max. aperture value 3.400000 Metering mode Spot Light source Tungsten Flash Flash did not fire [off] Focal length 11.9 mm Exposure mode Auto braket White balance Manual white balance Scene capture type Standard Picture mode Manual exposure Bracketting On Blur warning Blur warning Focus warning Auto focus good Auto exposure warning Auto exposure good ok, to much info click the thumbnail ps! rammen skal selvsagt ikke brukes. Lenke til kommentar
jo-kris Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 kult bilde, men for meg virker det mer som en begravelsesinnvitasjon Den mannlige delen her ser ganske død ut spør du meg. Bortsett fra dette var bildet kjempe fint... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 var ganske kul og original komposisjon(?) i bilde synes jeg... selv om jeg er enig i at mannen kanskje virker litt "død".... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 hmm takk for kritikken.. hvordan virker mannen død, syns no jeg smiler og har blikk kontakt med henne. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 hmm takk for kritikken.. hvordan virker mannen død, syns no jeg smiler og har blikk kontakt med henne. 6981962[/snapback] vet ikke... kan hende på grunn av måten armen hans ligger eller .no... men som du sier så har de god øyekontakt. Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Enig med de foregående posten. Fyren virket døende/død. Tror dette skyldes øyne (halvlukket) og vinkelen på hodet. Ellers er altfor mørket i ansiktet til dama. Her kunne du kanskje å brukt en reflektor for å få litt mer lyst til ansiktet hennes. Bra jobbet. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 fruen er fornøyd med bildene:). Får se om jeg får til å overtale henne til å prøve igjenn. Så får jeg prøve å holde øynene mine mere åpne. Har dessverre ikke reflektor eller fjern utløser så slike bilder som man tar selv blir meget utfordrende. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Synes bildet var riktig så koselig. Jeg kan se at du absolutt er i live Kanskje kunne du smilt litt "bredere". God kontakt dere i mellom, så summa sumarum ; et godt bilde Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Synes bildet var riktig så koselig..... God kontakt dere i mellom, så summa sumarum ; et godt bilde 6982766[/snapback] enig Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 For meg ser det litt ut som du strever for å holde deg oppe. Kanskje du burde hatt på noe svart, for å skape kontrast. Bare et forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå