the_fire Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Har et program som heter spoolsv.exe som starter uten at det får lov til det. Og det sluker prosessorkraft. Søk på spoolsv.exe her. Kjører Norman til vanlig. Hva skal jeg gjøre? Har også et annet problem med Opera. Det sluker også prosessorkraften, men ikke på samme måte som spoolsc.exe gjør. Den tar all ledig prosessorkraft og bruker denne (hvertfall det som står i Taskmanager). Dette er veldig irriterende. Hva skal jeg gjøre? Det er ikke noe galt med selve datamaskinen? Prosessor: AMD 3500+ Minne: 1024 MB Harddiskstørrelse: 250 GB Grafikkort brikke: Geforce 7800 GT Windows XP Pro... Bare spørr, ane ikke hva mer dere trenger vite. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 http://www.computing.net/windowsxp/wwwboar...rum/131323.html Sjekk om Microsoft Image Writer har noen print-jobber som har kommet av seg selv. Ligger det ingen jobber i kø vil jeg anbefale å stanse den, og komme tilbake etter å ha sjekke den ut litt mer nøye. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Vel, har fått fjernet spoolsv.exe. Avsluttet den først fra oppgavebehandling. Deretter slettet jeg den fra utskriftskøen i Skrivere og Telefaxer. Til slutt slettet jeg spoolsv.exe fra Windows-mappa. Har siden ikke hatt problemer med dette. Men Opera bruker fortsatt 80-100%. Nesten uansett hvilken sider jeg har oppe. Hva kan være feilen? Lenke til kommentar
shabador Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Til slutt slettet jeg spoolsv.exe fra Windows-mappa. Jeg antar du ikke har planer om å printe ut noe i den nærmeste fremtid? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Til slutt slettet jeg spoolsv.exe fra Windows-mappa. Jeg antar du ikke har planer om å printe ut noe i den nærmeste fremtid? 7146756[/snapback] Slettet den ikke, kalte den spoolsv.exe.old. Sorry, glemte det, var en stund siden jeg gjorde det. Men etter at jeg hadde gjort det, ble det opprettet en likens fil. Men har ikke hatt samme problemet etter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå