eXa Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 subscribed! dette må prøves når jeg kommer hjem. påvirker dette hastigheten mellom maskiner på nettverket også eller bare hastigheten ut mot den store verden? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 wuhu.. satt å leste tråden, oppfattet at du har noe det samme problem som meg, gleder meg til å dra hjem å teste disse programmene. Lenke til kommentar
eberland Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Vet at det er snakk om WTR54G, men på MPX.no står det noe om at på GS versjonen må FW nedgraderes hvis du har problemer med hastigheten. GS versjonen får også en kommentar iprisguiden om at den ikke spiller så bra sammen med Intel PRO/Wireless 2100 og 2200BG kort.. Vet ikke om disse problemene kan ha invirkning på G-versjonen også. På en annen side ordner jo regedit-trikset problemet til trådstarter... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Var det Windows-XP på den bærbare rwin ble forandret på? Jeg har selv brukt dr-tcp på maskinen min i fjor og fikk økt hastigheten med 100kbs på download. Bare husk at det ikke er noen vits i å øke verdien alt for mye. Den har en optimal verdi (i forhold til din linjehastighet). http://www.dslreports.com/tweaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå