j**** harddisk Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hei, finnes det noen sider på nettet som istedenfor og sende deg det fysiske spillet, så kan du laste det ned? Jeg er en lovlig bruker som ikke laster ned fra pirate bay eller noe annet rusk ( egentlig ikke, trenger cd key for å spille online) Men vet dere om noen? TAkker.. Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Mange større og mindre utgivere har denne funksjonen på sine sider, men har ingen fullstending oversikt. Disse to har et greit utvalg STEAM direct2drive EA har også sin EA Downloader Men dette er bare EA spill. Lenke til kommentar
j**** harddisk Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Mange større og mindre utgivere har denne funksjonen på sine sider, men har ingen fullstending oversikt. Disse to har et greit utvalg STEAM direct2drive EA har også sin EA Downloader Men dette er bare EA spill. 6981030[/snapback] Det var faktisk et EA spill jeg trengte.. du er herlig! Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 hmmm Jeg har brukt EA downloader selv, men det ser ikke ut som utvalget var all verden der. Ellers så kikket jeg på prisene til D2D og noen av dem var litt drøye . Uplink var vesentlig billigere på STEAM Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) For å legge til listen her - gamersgate har også etter hvert en god del gode titler, det samme har Gamersfront og Strategy first. Edit: Fikset lenker Endret 2. oktober 2006 av cetram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå