kurrikill Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hei. For omtrent 3 måneder siden kjøpte jeg diablo 2 med expansion pack fordi jeg hørte det var et bra rollespill som ligna på wow. Jeg kom hjem, instalerte hele pakken, men etterpå det stod det stille for meg:s jeg skjønte ikke så mye, selvom wow gikk helt greit. Prøvde ut en paladin, men jeg fant ikke ut hvor questene var, etter det andre questet i den hulen! Nå, 3 måneder seinere vil jeg gjerne prøve å spille diablo igjen, men har noen her noe tips til hva class jeg bør velge? noen mods? Siden så veldig mange har spilt Diablo 2 må vel det være noen som kan gi noen gode råd for en nybegynner! -Kåre-Magnus Lenke til kommentar
slash Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 du får quester av folka i rouge encampment.. det er ett gult utropstegn over hodet på de når de har en ny quest til deg. du får ikke alle quester av samme person. Bruk quest log for å sjekke quest status. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 start en mage og gå for frost, det er den beste klassen, kan klare seg lett på vansklighetsgraden HELL, dit kommer du etter du har whoppa diablo 2 ganger, vanlig, nigthmare og hell. (med expension packs må du vell ta baal også) og til den såpekokeren som sa det var likt WOW, han kan ta seg en bolle Diablo er mye bedre en WOW selv og det er hack and slash all the way Simpel underholdning, men bare snakk med alle folk du kommer over, for og få opp quest logen din trykker du enkelt og greit bare på "Q" Spillet er ikke mye og lære seg, men det er veldig veldig gøy de første gangene, særlig multiplayer, begi deg ut på det om du har muligheten Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Finnes ikke mods. Spill den klassen du tror du vil like. Start med singleplayer for story og for å kunne ta det i eget tempo. MP er veldig rushy-rushy og mye roll-playing Ellers finnes det bare 6 quests per act. Du kan enten hente disse i byen eller så får du de automatisk når du kommer til området hvor questet skal utføres. Bare løp videre til neste område når du er ferdig med der du er. Etter første quest vil det gå litt tid før du kommer til neste. Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Takker! Er det noe sted på internett som f.eks thottbot hvor man finner ut hvor questene ligger? jeg finner ikke hun dama som "lager" zombier på kirkegården elns:S Endret 2. oktober 2006 av kurrikill Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Som sagt får du questene automatisk når du kommer til området hvor de finnes. Du *trenger* ikke thottbot. I tillegg er maps automatisk og tilfeldig generert. De er ikke like fra gang til gang. I tillegg finnes det bare 6 quests, og du får alle i byen. bare sørg for å stopp innom alle NPCene hver gang du er innom. Hun som lager zombier på kirkegården _er_ bare der. Du er kanskje på feil område? Det er ca 20 zombies der og ei kjerring med flamme-bue som gir mye skade Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 probbet er at jeg finner ikke kirkegården:P Lenke til kommentar
LMH Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Etter Blood Moor kjem du til Cold Plains som har to vegar vidare, den eine går til Stony Field medan den andre går til Burial Grounds. Berre prøv å følg vegen. Diablo 2 er btw. eit supert spel Lenke til kommentar
Fjernkontroll1 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 en druid i varulv form er også veldig bra og vere så lenge du oppgraderer riktig. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Skele-mancer all the way! Kanskje en litt soft-core klasse, men. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kan huske at min Spearazon med Titan's Revenge og Lightning Fury gjorde susen i sin tid. :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå