Fulgu Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Fikk i dag krysset av ett punkt på "Things to do before I die" lista mi, og jeg må bare si at dette bør alle utsette seg for, snakker om opplevelse! Klar blå himmel så langt øyet kunne se, sol og topper med snø på, og utsikt over lyngsalpene og en uendelig mengde andre fjell, sett fra 12 000meters høyde i fritt fall. Har desverre ikke bilder fra flyet og fallet, men knipset litt mens jeg sto på bakken, og er spesielt fornøyd med dette bildet: Kommer sikkert til å slenge ut flere bilder fra denne dagen etterhvert, ble mye fly og skjermknipsing med 70-210 F4 Beercan. Legger faktisk på ett til med en gang jeg: PS: Den herlige treordsregelen tvinger frem orddelingsfeil! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Artig! Dette har jeg også lyst til å prøve. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Det er helt vilt, jeg bobler enda i adrenalin. Du trosser alle dine innebygde instinkter, og går faktisk ut av ett fly som fungerer helt fint. Stuper så mot bakken i mellom 200-300kmt, hele 4km over bakken, det produserer en helt ubeskrivelig følelse! (Jeg kommer til å være en vandrerne reklame for Fallskjermhopp den nærmeste uka) Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Virker som prisen på tandemhopp ligger på rundt 2700 de fleste steder i landet, så det er snakk om mye penger ja, men ikke dyrt. Jeg betalte i tillegg 600 kr for å ha med en ekstra hopper med kamera for å filme hele greia. Tandem er for folk uten noen erfaring, og en fin intro for å teste om dette er noe for deg. Men jeg skjønner at dette er en del penger for mange, jeg er student, så må nok belage meg på litt nudler fremover Kan nevne at tar du kurs, ca 7000kr, så hopper du for 160kr (flytur) pluss 60kr (skjermleie, om du ikke handler egen) Gjør forresten ikke noe om noen sier noe om bildene, da ett par av disse garantert havner på Fotoveggen min. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er overrasket over at ingen har nevent det første bildet der enda. Fantastisk bilde. Fallskjermen kommer akkurat i det gylne snitt og framhever et flott fargespekter i kontrakst til resten av bildet. Fantastisk flott bilde, virkerlig kvalitet Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er overrasket over at ingen har nevent det første bildet der enda. Fantastisk bilde. Fallskjermen kommer akkurat i det gylne snitt og framhever et flott fargespekter i kontrakst til resten av bildet. Fantastisk flott bilde, virkerlig kvalitet 6985579[/snapback] Enig! I tillegg liker jeg de sterke og klare fargene i bilde nummer 2. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg slenge meg på og klapper sterkt for det første bildet, det er helt utrolig flott. Skyene, fjellet og fallskjermhopperen kommer sammen på en flott måte, og bildet er helt i topp klasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå