Gå til innhold

Hvordan ta onyxia

Anbefalte innlegg

Hehe, har hun noensinne wipet aggro i phase 3? Jeg er vanligvis på vei til MT-spot når hun lander, og håper på at portal-trinketen proccer.

6982698[/snapback]

Nå ble jeg veldig usikker, men jeg mener bastant at hun gjorde det før 1.12. Da fløy hun også til den søndre delen av hula og landa der, og det var i hvert fall lettere for MT å snappe henne opp så lenge folk holdt seg unna dots og liknende akkurat i landingsfasen, og så kunne MT bare bli punta opp til tank-spot og så kunne man ta henne ned i fred og ro.

Nå lander hun akkurat der det passer henne, være det helt vest i hula sånn at alle som på liv og død skal stå på samme plassen gjennom hele encounteret har et øøørlite problem når det lander fem tonn svart drage på hodene dems.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og får dere mye deep breaths er det fordi folk står for nærme hverandre ^^ derfor onyxia er 10ganger lettere med 20stk å blir vanskeligere med fler

6981261[/snapback]

deep breath er helt random, har ikkeno med hvor nær hverandre dere står, grunnen til at folk står spredt i phase 2 er for at ikke flere skal bli rammet av de små "fire" greiene som ony kaster

Lenke til kommentar
Merkelig at det aldri kommer deep breaths når vi tar henne med 20 stykker, mens med fullt raid får vi deep breath hele tiden da?

6988495[/snapback]

For lite dots?

6988501[/snapback]

Deep Breath er random, dvs, dere kan ikke gjøre noe for å forandre hyppigheten på de, utenom å dps'e ony ned til fase 3 fort :)

Lenke til kommentar
Merkelig at det aldri kommer deep breaths når vi tar henne med 20 stykker, mens med fullt raid får vi deep breath hele tiden da?

6988495[/snapback]

For lite dots?

6988501[/snapback]

Deep Breath er random, dvs, dere kan ikke gjøre noe for å forandre hyppigheten på de, utenom å dps'e ony ned til fase 3 fort :)

6988515[/snapback]

De er langt i fra random.

Jeg vil tippe at de trigger på flere ting, blant annet tettheten til folk og hvor mange av de som er der som er på aggro listen hennes. Så beste måten å slipppe DB på er å:

-Stå spredt

-Alle gjør noe damage på hun innimellom så de fortsatt er på aggro listen hennes

Lenke til kommentar

Prøver du å komme deg under henne i fase 2 klarer du som kriger MT å få i 2 sunders på slutten og det blir mye lettere å vinne agro når hun lander.

Selv slenger jeg en FW på meg selv også (da jeg er prest) flere ganger har det nesten gått til h pga alle flyr rundt i fear og ingen får healet MT som tanker stille.

Fikk t2 hode til presten i går der, kanskje den letteste epic bossen i spillet , iallefall t2.

Igår tok det 16 min fra buffs til loot , men 20 man eller 5 man som noen tar kan det ta flere hele kvelden

Endret av War
Lenke til kommentar
Prøver du å komme deg under henne i fase 2 klarer du som kriger MT å få i 2 sunders på slutten og det blir mye lettere å vinne agro når hun lander.

Selv slenger jeg en FW på meg selv også (da jeg er prest) flere ganger har det nesten gått til h pga alle flyr rundt i fear og ingen får healet MT som tanker stille.

Fikk t2 hode til presten i går der, kanskje den letteste epic bossen i spillet , iallefall t2.

Igår tok det 16 min fra buffs til loot , men 20 man eller 5 man som noen tar kan det ta flere hele kvelden

6989465[/snapback]

Letteste? :p Sliter mye mer med Onyxia enn med BWL.

Lenke til kommentar

6989465[/snapback]

Letteste? :p Sliter mye mer med Onyxia enn med BWL.

6991933[/snapback]

samme gjør vi, vi går igjennom hele bwl uten en eneste wipe, men når det kommer til onyxia(og mc for den saks skyld) blir det ofte flere wipes...

Lenke til kommentar

Er jo bare og løpe til til kantene når det skjer så er det jo NP.

Kanskje en idè og kjøre med litt mer en 20 man første gangene osv. Hun er ikke særlig vanskelig.

Vi tar hun 12 man, men det tar rimelig lang tid.

Letteste epic bossen er det DEFINITIVT ikke.

Kan nevne 2 stk bosser som er 100 ganger letter imo, og det er Ebonroc og Flamegor.

Sant det, Sink. Vi wiper aldri i BWL omtrent, men gjerne en wipe på Onyxia. Utrolig men sant.

Endret av Bimmelom
Lenke til kommentar

Det guildet jeg er med i har ikke noen særlig problemer med onyxia. Tror dem tok henne ned med 30 mann, uten at jeg var med en gangen. Ikke det at jeg vet så mye om taktikken der, da jeg bare gjør som jeg får beskjed om, men som folk sier så må man dotte henne i ett sett.

Det vi derimot ikke klarer i vårt guild er å ta ned boss 2 i AQ20. Det er litt flaut egentlig. Vi klarer hele MC og har tatt raggy 1 av 8 ganger, men boss 2 i AQ20 skal vi ikke klare hehe...Det skal jo også nevnes at vi ikke har drept HAKKAR i ZG heller.

Lenke til kommentar
Letteste epic bossen er det DEFINITIVT ikke.

Kan nevne 2 stk bosser som er 100 ganger letter imo, og det er Ebonroc og Flamegor.

Mente i mengde kamp og tid da.

Om begge går inn i hver sin instance en bwl og en ol vil nok den i ol komme ut med epic først iallefall med 20 man

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...