Schnickaschnicka Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 I dag var første gang guildet mitt prøvde seg på onyxia. Første gangen vi prøvde fikk vi henne til 19%, mens de 4 andre gangene vi prøvde kom hun til 45%. Hvorfor klarer vi ikke ta henne? Og hvordan skal henne tas? Lenke til kommentar
smultr1ng Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Her er hva dere må gjøre Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 I dag var første gang guildet mitt prøvde seg på onyxia. Første gangen vi prøvde fikk vi henne til 19%, mens de 4 andre gangene vi prøvde kom hun til 45%. Hvorfor klarer vi ikke ta henne? Og hvordan skal henne tas? 6980843[/snapback] Dere fikk henne på 19%, altså dere har det inne hva som må gjøres, bare å prøve igjen =) Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 og får dere mye deep breaths er det fordi folk står for nærme hverandre ^^ derfor onyxia er 10ganger lettere med 20stk å blir vanskeligere med fler Lenke til kommentar
smultr1ng Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 og får dere mye deep breaths er det fordi folk står for nærme hverandre ^^ derfor onyxia er 10ganger lettere med 20stk å blir vanskeligere med fler 6981261[/snapback] Jeg vil ikke anbefale å bare raide med 20 stk første gangen nei. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hente Chuck Norries 6981201[/snapback] Lenke til kommentar
Walts Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 og får dere mye deep breaths er det fordi folk står for nærme hverandre ^^ derfor onyxia er 10ganger lettere med 20stk å blir vanskeligere med fler 6981261[/snapback] Jeg vil ikke anbefale å bare raide med 20 stk første gangen nei. 6981277[/snapback] vil ikke jeg heller ^^ men derfor folk etterhvert mener at det er lettere med 20stk, glemte å legge til det Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 og får dere mye deep breaths er det fordi folk står for nærme hverandre ^^ derfor onyxia er 10ganger lettere med 20stk å blir vanskeligere med fler 6981261[/snapback] De har neppe nok dps til det når hun er ute og flyr mister. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hente Chuck Norries 6981201[/snapback] 6981281[/snapback] quote for the win. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 phase 1: aggro kontroll, dots phase 2: dots dots dots, unngå deep breath, spread out, whelps phase 3: tilflukt i nord, aggro kontroll, kiel ..på en måte Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hun er en del vanskeligere å kontrollere nå som hun ikke wiper aggro når hun lander, pluss at hun lander akkurat der hun føler for. Vi fant ut at det funka allright å ha flere tanker klare til å ta henne når hun landa igjen, og bare heale den som fikk mest aggro. Litt verre med å sette fear ward på riktig warrior og så videre, men tankene deres kan vel stancedanse? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 sist onyxia var det en hunter som plutselig holdt aggro litt lenge xD han ble bare healet og fear wardet.. men døde til slutt Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Kombinasjonen av at tanken spiser wing buffets i hele fase 1, og at onyxia ikke kan tankes i fase 2, samt at onyxia gjør så lite skade at rage er en luksus, gjør det til en heller utakknemlig jobb å tanke Uansett, bare heal den som får aggro. hvemsomhelst kan tanke onyxia en stund, bare sørg for at de løper opp til MT posisionen på toppen av hulen. Edit: Det hjelper å ha en warrior med deathwish til å tanke, hjelper i fase 3 når hun lander, både på økt aggro og 30 sec fear immunitet. Endret 2. oktober 2006 av likferd Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hun er en del vanskeligere å kontrollere nå som hun ikke wiper aggro når hun lander, pluss at hun lander akkurat der hun føler for. Vi fant ut at det funka allright å ha flere tanker klare til å ta henne når hun landa igjen, og bare heale den som fikk mest aggro. Litt verre med å sette fear ward på riktig warrior og så videre, men tankene deres kan vel stancedanse? 6981806[/snapback] er vel ikke så farlig å sette fear ward på feil warrior? for når de andre feares så kommer han høyest av de som ikke er feara Lenke til kommentar
Muda Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Onyxia er lett om mt'en er i live og greier å gjøre nok dps til at ho dauer før instance reset/server reset Første gang det nåværende guildet mitt tok hun hadde vi 25 stk. Og i går så greide 2 shamans (healet). MT, og 1 rogue å få Onyxia fra 11% til 6% før wipe. Vi sliter enda med ho, folk som dauer i phase 2. Lenke til kommentar
Zlascher Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det kan vel ærlig talt virke som om trådstarter sitt guild har problemer med phase 2. Vil vel regne med at dere får litt for mye Deep Breaths og ikke klarer å komme dere unna. Det vil sjeldent skje fordi folk står for nærme (klart, vil jo det om det er ekstremt, men sjeldent folk står 3-4 oppå hverandre om du får beskjed om å ikke stå nær noen.) Problemet ligger nok heller i det å få nok dmg på ony, hun har nemlig en trigger som setter igang DB om dps på henne faller under den. Kan bl.a. nevne at mitt guild fikk 4 DB rett etterhverandre omtrent, fordi all ranged dps døde på første DB. Det er også en idé og vente med evt. combat ress til etter phase 2. Ettersom det også viser seg å kunne trigge DB en del lettere. Og det med at 20 stk er lettere er det ingen tvil om, ihvertfall ikke når de er rimelig bra gearet. DB triggeren er nemlig basert på antall personer i raidet. Men ettersom det går vekk 1-2 healers +6-8 på whelpgroups, så er det viktig at de som skal stå for dps'en i phase 2 virkelig gjør jobben sin Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hun er en del vanskeligere å kontrollere nå som hun ikke wiper aggro når hun lander, pluss at hun lander akkurat der hun føler for. 6981806[/snapback] Hehe, har hun noensinne wipet aggro i phase 3? Jeg er vanligvis på vei til MT-spot når hun lander, og håper på at portal-trinketen proccer. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Onyxia er lett om mt'en er i live og greier å gjøre nok dps til at ho dauer før instance reset/server reset Første gang det nåværende guildet mitt tok hun hadde vi 25 stk. Og i går så greide 2 shamans (healet). MT, og 1 rogue å få Onyxia fra 11% til 6% før wipe. Vi sliter enda med ho, folk som dauer i phase 2. 6982463[/snapback] veldig mange bosser er lette om man holder mt i live.. for noen uker siden gikk vi inn med alts osv, vi var vel 25stk på 25% var vi hele 6 stk i live 2 prester 1 dr00d og 2 huntere + mt.. det gikk sakte men sikkert xD jeg døde på 4% mt kom på 5. plass på dmgmeter Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Når det gjelder Deep Breaths så er jo disse super-enkle å komme seg unna. -Hvis bare alle titter opp og løper bak henne når de får raid-warningen så har du stort sett eliminert problemet ..... problemet er jo å få alle til å gjøre dette.. (dvs høre etter)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå