andm Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Jeg har et konsertopptak i WMV-filformat jeg har lastet ned som ikke viser forflytning i søkestreken under visningsvinduet. Den står fast på starten, selv om videoen ellers spiller uten problemer. Personen som er ansvarlig for videoen er en opptatt person som jeg ikke ønsker å bry med ønske om å lage filmen om igjen, så derfor spør jeg dere: Er dette et kjent problem som kanskje kan fikses med et lite mirakelprogram, eller er jeg litt vel for forventningsfull? Det er et stund siden jeg var aktiv i denne delen av forumet ... Endret 2. oktober 2006 av Ostekjeks Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Prøv å åpne i en annen mediaplayer. feks VLC.. www.videolan.org Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 evt burde det vel gå å åpne den i virutaldub eller noe lignende og sette inn keyframes? Lenke til kommentar
andm Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Det er noe galt med filen. Jeg klarer blant annet ikke få lastet den over på min Creative Zen Vision:M. Jeg har nå et nytt konsertopptak med samme problem. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kan du ikke bare konvertere videoen til ett annet format? Bruk Moviemaker foreksempel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå