chokke Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 har lasted ned denne fantastiske modden, men skjønner meg ikke helt på den. Når jeg putter ut auksjoner tar jeg den prisen den foreslår uansett uten å skjønne hvorfor egentlig. Ser på psilocybe har jo tjent seg steinrik ved hjelp av dette, men hvordan. Hvor ofte skal man scanne ah? og kan man stole på den "profit"-greia på search auctions? noen tips plzzzzzzzz (ja, den plz... var useriøs, men allikevel) Lenke til kommentar
different Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Her står det greit forklart, ikke så avansert men det funker. Har tjent meg litt gull i dag, ved å kjøpe og selge dyrere Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg tjente mer på det før, nå ser det ut til at en del folk dessverre har begynt å bruke hodet før de legger ut ting på AH på Grim Batol, eventuelt at flere kjøper opp tingene før jeg rekker det. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Auctioneer fungerte best før når færre brukte den. Det ideelle hadde absolutt vært hvis du var den eneste som hadde addonen, men slik er det altså ikke. Det dukker dog alltid opp noen idioter i blant. Edit: leif Endret 2. oktober 2006 av Lofnes Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Scan - vent til scanning er ferdig - lag en macro for /auctioneer percentless 70 og 50 - trykk på 70 først. Disse auksjonene er stort sett røverkjøp, men du må lese litt om gjenstanden først. Enkelte manipulerer auctioneer ved å legge ut en overpriset gjenstand, og kjøper den med en annen char. En lvl30 cloth-hatt of the bear til 5g får du ikke solgt videre. Trykk på percentless 50-knappen etterpå. Det som ligger på topp her, er ofte superior våpen/armor med 40-60% fortjeneste. Superior-saker selger stort sett godt, men du bør sjekke opp i hvilke alternativer som finnes. Ingen kjøper den lvl50-51-polearmen med 2% parry når IBS er gratis og betraktelig bedre, eller Scarlet kris når Thunderwood poker er gratis. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Peil på hvordan man lager en slik macro? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 /macro, ny macro, skriv inn /auctioneer percentless 70. /macro, ny macro, skriv inn /auctioneer percentless 50. Litt i stuss om det funker nå, AH er ikke helt som det var før patchen (alle PvPer, ingen gidder å kjøpe noe særlig). Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Takk, skal prøve. Bruker siste alpha versjon av auctioneer pga patchen, så er litt spent... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Som sagt, jeg tror ikke det mye poeng i å bruke auctioneer før BC kommer ut og prisene har blitt sånn noenlunde normale igjen. Akkurat nå er det mongopriser på enkelte ting, så om du scanner AH, blir de anbefalte prisene kanskje unormalt høye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå