The_Lobster Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 ... dumping psychical memory Argh! Jeg har fått denne bluescreenen snart 20 ganger de siste 2 ukene. Noen ganger kommer den av at jeg høyreklikker på et *.gif bilde på en webside, andre ganger av at jeg bare er inne på en webside (krashet engang da jeg gikk gjennom qxl annonser). Det er også en annen feil som kom nylig, men husker ikke hva det står (finner ikke feieln i log'en). Mitt system: Et eller annet SpaceWalker HK 128mb sdram Ati Xpert Work 99 IBM 32.2Gb HD Creative SB 16bit Win2kPro Jeg har lett rundt her på forumet og på MS Knowledge Base... Fant dessverre ingenting, så jeg håper noen av dere kan hjelpe meg? Begynner å bli smålei nå. Kan det ha noe med hd'en å gjøre? Takk i forveien, Joachim Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Opplever det samme. Kom etter at jeg installerte sp3 (tror jeg). Kan være hardware feil, som ødelagt minne, aner ikke. Kjør memtest. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Dårlig minne var det sist gang jeg hadde dette problemet. Og det samme med en venn av meg. Har du flere minnebrikker så prøv å bare bruke en og en for å prøve å finne en eventuelt dårlig brikke. Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 16:43, skrev wilbur:Opplever det samme. Kom etter at jeg installerte sp3 (tror jeg). Det ble definitivt fler bluescreens angående dette problemet etter sp3. Skal kjøre minnetest (alt hardware på maskina er forsåvidt gammelt, så det vil ikke være et stort "gisp" om noe hw sliter... :wink: ) Joachim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå