Frigg33 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Noen som vet om en treningsplan for meg? Skal ikke trene mye muskler og shit. Jeg tenker mer på et treningsprogram med løping og slikt. Noen som vet en link til noen tidligere poster om det her inne?.. eller har en plan til meg? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Man kan jo ikke lage en plan for deg, kanskje du kan få noen du kjenner til å hjelpe deg eller kanskje du kan prøve å finne ut hvor langt du klarer å løpe hver dag og sette realistiske mål/øvelser? Lenke til kommentar
bjs Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Noen som vet om en treningsplan for meg?Skal ikke trene mye muskler og shit. Jeg tenker mer på et treningsprogram med løping og slikt. Noen som vet en link til noen tidligere poster om det her inne?.. eller har en plan til meg? 6980647[/snapback] Ka vil du oppnå? Bedre utholdenhet eller noe annet? 4x4 er bra dersom du vil ha bedre utholdenhet, fant en side om det her: http://www.sport1.no/sw4557.asp Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 takk.. så og så mange tegn Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det blir vanskelig å sette opp et godt program uten så mye info men generelt sett bør du kombinere langturer og intervaller. Etter som du trener mer kan du holde ut lenger, tøye godt ut og avslutte med situps/pushups. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå