Pixi Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Heisann.. Er ny innen bilstereo. Har en Blaupunkt spiller som er montert i En Skoda. Noen som vet hvordan jeg får dratt ut den? Skulle sjekka at alle ledninger er på plass, da det ikke er lyd i ene høyttaleren. -Pixi Lenke til kommentar
sluggr Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 På de jeg har vært borti har det fulgt med spesialverktøy for å få ut selve spilleren. Har du ikke disse kan du se om du skjønner hvordan låsemekanismen fungerer og i god MacGyver stil bruke ting du har tilgjengelig til å få ut spilleren. På min følger det med spesialverktøy men det holder lenge å bruke bilnøkkelen på høyre side (Panasonic). Går det ikke med masse kraft gjør du det antageligvis feil. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det finnes egne nøkler til de forskjellige bilstereoene.. typisk sånne U formede stålnøkler som du dytter inn på hver side av stereoen. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Gå på bilextra. eller mekonomen og spør. De har sikkert noen sånne nøkler å låne bort.. Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 du må ha spesialverktøy for å løsne spillern fra ramma som er festet i bilens DIN-hull. dra til en skoda/vw/audi foretning lr en bilstereobutikk. de kan hjelpe deg regner jeg med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Det er forskjellige løsninger for de forskjellige radio-merkene. Stikk innom en sjappe som selger Blaupunkt, og lån her. På Blaupunkt er det 2 stk "strikkepinner" som er bøyd i en U, med et hakk i hver ende. Stikk de inn på hver sin side av spilleren til du hører et klikk, og trekk ut alt sammen! Du kan dra hjem og fikse ting før du sette den tilbake, det er ikke nødvendig med verktøy for å sette den på plass igjen. Endret 6. oktober 2006 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå