Matsemann Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Oi, beklager, den så jeg ikke Prøver nå Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Oi, beklager, den så jeg ikke Prøver nå 7644367[/snapback] Supert. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) <not responding> Edit: Test om porten er åpen her: http://www.utorrent.com/testport.php?port=27010 Endret 4. januar 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg kommer heller ikke inn (tok en stund, hadde glemt å la 1.6 gå forbi brannmuren, første gang jeg bruker det etter formatering). Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 eg har vanlig steam. kan eg bruke den steamen med den serveren? eller er vennane mine nødt til å ha sånn her greie får å joine ? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg får ikke åpnet noen porter idag siden bror min har brukernavn og passord på routeren. Men jeg får ta det senere. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 eg har vanlig steam. kan eg bruke den steamen med den serveren? eller er vennane mine nødt til å ha sånn her greie får å joine ? Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) KAn noen prøve og joine denne ipen? 80.202.232.121:27017 CS 1.6 Endret 4. januar 2007 av hcnielsen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Jeg kan prøve, hcnielsen Gizmo: Du logger på serveren som alle andre servere, så for deg og dine kamerater blir det ingen forskjell, bare at du har full kontroll EDIT: as 23:08 kommer jeg ikke inn. Men kan hende den ikke kjører nå? Endret 4. januar 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg kan prøve, hcnielsen Gizmo: Du logger på serveren som alle andre servere, så for deg og dine kamerater blir det ingen forskjell, bare at du har full kontroll EDIT: as 23:08 kommer jeg ikke inn. Men kan hende den ikke kjører nå? 7645269[/snapback] NICE NICE NICE !! eg har ein klan skjønna du.. så da blir vel det vår server Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 men eg downloada fortsatt eg.. går det uvanlig sakte ? eg går ivertfall å legge meg no, så får pc'en stå på inatt :/ Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det er mange filer som skal lastes ned, og det kan ta si tid Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 fortsatt problem: no har dinna boksen downloada ferdig, men eg ser berre: bin, cstrike, hl2, platform, ClientRegistry.blob, hlds_steamgames.vdf, HldsUpdateTool, HldsUpdateTool_17, hldsupdatetool_readme, INSTALL, InstallRecord.blob, srcds, UNWISE.. eg ser ikk noke rødt ikon eller noke sånt som matsemann sa eg skulle sjå etter, og det 2. bildet i guiden er heilt annerledes enn det eg har Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Ikke noe hlds.exe? Vel, sjekk i hl2 mappa, og i cstrike mappa. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 finne ingen hlds.exe.. skal eg berre ta og downloade alt på nytt att ? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Om du har lastet ned alt, så bare last ned på nytt (den oppdaterer og laster kun ned det som mangler, så det tar ikke lang tid, regner jeg med ). Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Om du har lastet ned alt, så bare last ned på nytt (den oppdaterer og laster kun ned det som mangler, så det tar ikke lang tid, regner jeg med ). 7649221[/snapback] no har eg vel oppdatert 5 ganga, men det skjer ingenting.. altså det er ingen nye filer Lenke til kommentar
VikingMyte Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Takk! Fikk de til å funke. Hadde 6 folk på med under 50 ping Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Nydelig Gizmo: Du får nesten høre med BigJackW angående det der. Jeg kommer nemlig ikke lenger enn halvveis i nedlastningen (har noen problemer ATM). Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Så du får ikke alle filene...Skal prøve å laste ned komplett jeg også.. Kommer tilbake senere med respons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå