Matsemann Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Kan noen se om de kommer innpå serveren min? ip 10.0.0.1:27015. Skal bare se om det funker. Post om det funket etterpå. 7643155[/snapback] Det er din interne ip, sjekk din ip her: http://webskolen.com/ip.php Den ip'en du oppga er kun for ditt nettverk Om du gir din egen IP skal jeg nok prøve Husk å forwarde porter. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Nei, de mappene kommer etterpå, når du installerer diverse ting. Vel, det du skal gjøre nå er å starte serveren. Du går til samme plass der hldsupdatetool.exe ligger. Nå finner du en fil som heter hlds.exe med et ikon på rød bakgrunn. Dobbelklikk på det, sett opp innstillingene, trykk start, og serveren er startet Bra det virket Vel, les også resten av guiden min, så kan vennene dine også spille på din server. Som du da ser har du fått en exe-fil som heter hlds.exe. Dobbelklikk på den, og du får opp en boks med valgmuligheter: Fortsett derifra 7643158[/snapback] tyte kanskje litt, men når den svarte boksen kjem opp, så står det: WARNING: UNRECOGNIZED PARAMETER ´SOURCE´ CHECKING BOOTSTRAPPER VERSION UPDATING INSTALLATION du ana vel ikkje ka som skjer ? og så skjer det ingenting.. finne ikk hlds.exe noken plass Endret 4. januar 2007 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ropte på Mats, han kommer nå! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Vel, når du har gjort de greiene med -dir - game, så er det ikke hldsupdatetool du skal åpne, men hlds.exe, som er et tegn på en rød bakgrunn (ikonet). Om det er fordi du vil laste ned server til Source, kjør denne: D:\programmer\server på steam\hldsupdatetool -command update -game Counter-Strike Source-dir D:\programmer\server på steam EDIT: Du oppdaterte ditt innlegg, så her kommer mitt nye svar: Når du har kjørt koden jeg har gitt deg, så finner du hlds.exe i D:\programmer\server på steam Let etter et et rødt ikon Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Vel, når du har gjort de greiene med -dir - game, så er det ikke hldsupdatetool du skal åpne, men hlds.exe, som er et tegn på en rød bakgrunn (ikonet). Om det er fordi du vil laste ned server til Source, kjør denne: D:\programmer\server på steam\hldsupdatetool -command update -game Counter-Strike Source-dir D:\programmer\server på steam 7643709[/snapback] ja, men eg finne ingen hlds.exe Endret 4. januar 2007 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg oppdaterte innlegget mitt når du oppdaterte ditt med at du ikke fant hlds.exe, så let der jeg skrev Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Jeg oppdaterte innlegget mitt når du oppdaterte ditt med at du ikke fant hlds.exe, så let der jeg skrev 7643785[/snapback] det er ingen rødt ikon.. og forresten, eg har gjort det du har sagt.. mappa er D:\hlds\hlds\hldsupdatetool -command update -game Counter-Strike Source -dir D:\hlds\hlds men det er ein som har hatt samme problem ser eg.. han aller første på inlegga.. akkuratt sånn som han har på bilde har eg det.. og eg har komt like langt Endret 4. januar 2007 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Nå tror jeg jeg vet hva problemet er Ettersom jeg ikke har Source, har jeg aldri lastet ned server for det. Det virker som om en sa feil til meg. Skal se om jeg finner det du skal skrive om du vil ha Source Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) husk anførselstegn maaan hlds -command update -game "Counter-Strike Source" -dir . Endret 4. januar 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 husk anførselstegn maaan D:\hlds\hlds\hldsupdatetool -command update -game "Counter-Strike Source" -dir D:\hlds\hlds 7644028[/snapback] Jeg så det og nå, men det virker ikke med heller, selv om alt er rett. Om jeg bytter ut "Counter-Strike Source" med czero, virker det. Rart Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Skal teste jeg også da...vente litt Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kan noen se om de kommer innpå serveren min? ip 10.0.0.1:27015. Skal bare se om det funker. Post om det funket etterpå. 7643155[/snapback] Det er din interne ip, sjekk din ip her: http://webskolen.com/ip.php Den ip'en du oppga er kun for ditt nettverk Om du gir din egen IP skal jeg nok prøve Husk å forwarde porter. 7643179[/snapback] Her er ipen.. 69.28.151.162:27010 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Okey, skal sjekke om jeg kommer inn, men hvilket spill er det 1.6, source eller cz? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Okey, skal sjekke om jeg kommer inn, men hvilket spill er det 1.6, source eller cz? 7644100[/snapback] CS 1.6. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Funka fjell til meg....Laster ned filer nå C:\Documents and Settings\Vegard>cd c:\hlds C:\hlds>hldsupdatetool -command update -game "Counter-Strike Source" -dir C:\hld s\source Checking bootstrapper version ... Updating Installation No installation record found at C:\hlds\source Checking/Installing 'Counter-Strike Source Shared Content' version 58 Downloading: C:\hlds\source\cstrike\bin\server.dll Downloading: C:\hlds\source\cstrike\bin\server_i486.so Downloading: C:\hlds\source\cstrike\cfg\buypresetsdefault_ct.vdf Downloading: C:\hlds\source\cstrike\cfg\buypresetsdefault_ter.vdf Downloading: C:\hlds\source\cstrike\cfg\game.cfg Downloading: C:\hlds\source\cstrike\cfg\skill1.cfg Downloading: C:\hlds\source\cstrike\cfg\valve.rc Downloading: C:\hlds\source\cstrike\maps\graphs\cs_assault.ain Downloading: C:\hlds\source\cstrike\maps\graphs\cs_compound.ain Downloading: C:\hlds\source\cstrike\maps\graphs\cs_havana.ain Downloading: C:\hlds\source\cstrike\maps\graphs\cs_italy.ain Downloading: C:\hlds\source\cstrike\maps\graphs\de_piranesi.ain Downloading: C:\hlds\source\cstrike\maps\graphs\de_port.ain Downloading: C:\hlds\source\cstrike\maps\graphs\de_prodigy.ain Downloading: C:\hlds\source\cstrike\maps\graphs\de_tides.ain Downloading: C:\hlds\source\cstrike\maps\graphs\de_train.ain Downloading: C:\hlds\source\cstrike\maps\graphs\test_hardware.ain Downloading: C:\hlds\source\cstrike\maps\soundcache\cs_assault.manifest Downloading: C:\hlds\source\cstrike\maps\soundcache\cs_compound.manifest Downloading: C:\hlds\source\cstrike\maps\soundcache\de_prodigy.manifest Downloading: C:\hlds\source\cstrike\maps\soundcache\de_tides.manifest Downloading: C:\hlds\source\cstrike\maps\soundcache\de_train.manifest Downloading: C:\hlds\source\cstrike\maps\soundcache\test_hardware.manifest Downloading: C:\hlds\source\cstrike\maps\soundcache\test_speakers.manifest Downloading: C:\hlds\source\cstrike\maps\cs_assault.bsp Endret 4. januar 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 no gjekk det no downloada det.. takk bigjackw og matsemann ^^, Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Vet du hva? Nå virket det her og Slik plutselig Vel, det viktigste er at det virker Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Matsemann, fikk du testet om serveren min virket? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg må først vite hvilket spill du har satt opp serveren til Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg må først vite hvilket spill du har satt opp serveren til 7644351[/snapback] Som jeg har skrevet over, CS 1.6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå