Gå til innhold

Slik får du standalone server til 1.6, CZ og CS:S

Anbefalte innlegg

Du kan la den stå på hele tiden om du vil, og så kan du installere ting som AMX mods.

Men så er det maskinvaren da. Om du har tenkt å bruke maskinen selv, og om den er god nok for kresne folk.

Selv får merker jeg ingenting når jeg hoster, men vi pleier å spille 1vs1, eller maks 4stk. Men det er prøv og feil-metoden som virker her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan jeg porwarde eksterne ipen da? Har NextGentel adsl, med Thomson speedtouch 546i modem..

Edit: er kommet meg inn på modemet, men hvordan forwarder jeg IP'en? Sånn at den dukker opp på steam dedicated serveren.. eksterne er 80.202.232.11 og lokale er 10.0.0.1 vis det er noe hjelp :)

Edit2: bilde vedlagt

post-94443-1161643237_thumb.jpg

Endret av hcnielsen
Lenke til kommentar
kan jeg legge til rank, timeleft, nextmap på en sånn her server? og kanskje noen mods og addons

7139186[/snapback]

Bare se hva Matsemann har skrevet bare litt lengre oppe på denne siden av posten :thumbup:

DETTE SKREV MATSEMANN:

Du kan la den stå på hele tiden om du vil, og så kan du installere ting som AMX mods.

Men så er det maskinvaren da. Om du har tenkt å bruke maskinen selv, og om den er god nok for kresne folk.

Selv får merker jeg ingenting når jeg hoster, men vi pleier å spille 1vs1, eller maks 4stk. Men det er prøv og feil-metoden som virker her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bare ta en Belkin da, de pleier å være like. Du skal ikke bry deg om alt ser likt ut, men bare finne de riktige ordene, slik som at du skal gå på access -> virtual server for eksempel. Det er forskjellig fra produsent til produsent, men sjeldent fra merke til merke fra en produsent.

Lenke til kommentar

sorry for eg maser san :blush: men jeg holder på å skifte ipen min får å finne min static ip men når jeg har skrivet inn ipen subnet mask default gateway osv... funker ikke internetten min det er sikkert noe gale med dns serveren min men det står at da må jeg ringe til isp hva er isp og hva er nummeret eller ka no jeg skal? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...