Gå til innhold

Slik får du standalone server til 1.6, CZ og CS:S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det spiller ingen rolle hva du skriver der på ruteren, egentlig.

 

Nå funker det nå må jeg bare få noen til å prøve å connecte her er ip viss du finner den:

192.168.62.50:27015

eller denne

81.166.9.95:27015

si at det funker!

 

serveren heter (Superhero mod 20 lvl)

bane (de_dust)

ingen inpå akkurat nå

ikke Vac sikret

 

Du Matsemann er det noe jeg må gjøre på denne siden av routeren for der står det.

 

(Use the Special Apps screen to allow certain ports to communicate with computers outside your network. This feature may be necessary for special applications like online gaming and video conferencing.)

 

er det her jeg må gjøre noe?

 

pliz svar så fort så mulig!

Special_apps.bmp

post-111235-1195660059_thumb.jpg

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ja jeg følget denne guiden til punkt og prikke men når jeg starter serveren så kommer dette opp

 

Adding master server 68.142.72.250:27010

Adding master server 72.165.61.189:27010

 

ke søren betyr dette?

 

eg bruker 27015 som port ikke 27010! :hmm:

Endret av Skagen
Fjernet quoting av hele guiden.
Lenke til kommentar

har fått serveren til å gå og den funker fint :thumbup:

har to spørsmål:

serveren lagger litt av for andre som spiller på den så jeg endra tickraten fra 33 til 66, men det hjalp ikke noe serlig. PC-en er mer en bra nokk for å kjøre serveren, er det at jeg ret og slett ikke ahr bra nokk nettlinje? her 6000/512 kbps.

 

Har lasta ned mani admin plugin (nyeste) og insalert den osv. Men hvordan får jeg til sån at det blir spilt av musikk når man joiner serveren?

takker på forpnd for svar :yes:

Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Se nå. det er en ting jeg ikke kjønner Hvor skal jeg lime inn C:\Valve\HLServer\hldsupdatetool -command update -game czero -dir C:\Valve\HLServer

 

Så skal vi laste ned 1.6 eller CZ server. Det gjør vi gjennom hldsupdatetool.

Trykk start -> kjør, eller bare trykk win+r.

Da får du opp en boks.

Skriv (eller lim inn):

svar meg så fortest som mulig vær så snill!!

 

Eller svar meg på [email protected] :thumbup:

Lenke til kommentar

ok :cry: Men hvis jeg finner ut av det og løser opner portene, funker det da tror du? siden på uttorent står det ERROR med rød skrift :D Jeg er da bare 13 år så er ikke så god på dette..

Fin guide forresten jeg kan lage min egen server for fri, Udedicated server koster cash det er dritt :thumbdown::woot:

Lenke til kommentar

IP ne som står i ruten er bare for DEG! Den ekte ipn er på www.whatismyip.com er det ikke? side alle servere ha 83.12 eller noe sånt mens den du sa jeg leste det har 192. et eller annet. da er min ip 83.108.8.181:27016 ....27015 funker ikke på meg men HJELP MEG AA se på min nest siste comment også

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...