Matsemann Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Prøv å koble til via en annen PC, deaktiver alt av brannmur eller ring support-telefonen deres Er dessverre ikke mye jeg kan hjelpe med når det gjelder det problemet Lenke til kommentar
Promp3saft Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Den srcds.exe fila mi, vil ikke funke:S..... feilmeldinga som kommer opp er : Failed to load launcher DLL. den angitte modulen ble ikke funnet....... kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Har du installert metamod? Om du har gjort det feil produserer den den feilmeldingen. Prøv å høyreklikk på srcds.exe og velg send til -> skrivebord (lag snarvei), og den dukker opp på skrivebordet. Høyreklikk på den der, velg egenskaper, og under "mål" stapper du " rundt, og legger til -console -game cstrike -port 27015 +map de_dust -maxplayers 17 -autoupdate -tickrate 100 etter. Prøv så å dobbelklikke på ikonet. Lenke til kommentar
Promp3saft Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) ok, skal prøve.... dette vil ikke funke:S.... jeg har ikke funnet en åpen port, åssen gjør jeg det? hva skriver jeg da å hvis jeg vil ha Cs Source? jeg har lastet ned metamod og AMX mod, hva skal jeg bruke? må jeg ha statisk ip for å legge opp en server? kan du legge meg til på msn Matsemann? sender pm om det Endret 1. februar 2007 av Promp3saft Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Nå har jeg bestillt ny router så nå bør det virke... Lenke til kommentar
JomT Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 jeg skal da sette opp en Cs:s server men må jeg bruke cmd da? for jeg får nemelig ikke kjørt cmd. går det da ann å gjøre det på en annen måtte? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 jeg skal da sette opp en Cs:s server men må jeg bruke cmd da? for jeg får nemelig ikke kjørt cmd. går det da ann å gjøre det på en annen måtte? 8068286[/snapback] Du kan bruke Den som er inkluder i steam. Som du finnet under Tools/Verktøy. Lenke til kommentar
JomT Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 jeg skal da sette opp en Cs:s server men må jeg bruke cmd da? for jeg får nemelig ikke kjørt cmd. går det da ann å gjøre det på en annen måtte? 8068286[/snapback] Du kan bruke Den som er inkluder i steam. Som du finnet under Tools/Verktøy. 8068740[/snapback] så dedicated server ligger under tools i Steam? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ja, det står Source Dedicated server. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=561667 Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 no har eg hatt ein laaang pause med å prøve å fikse serveren no kjem det plutselig opp når eg går innpå serveren: Your server is out of date. Please update and restart. ka ska eg gjer da ? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hadde ikke skada å søke litt. hldsupdatetool -command update -game "Counter-Strike Source" Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 no har eg skreve inn ditta i "mål" på snarveien til srcds.exe : D:\hlds\hlds\srcds.exe -console -game "Counter-Strike Source" -port 27015 +map de_dust -maxplayers 17 -autoupdate -tickrate 100 -dir D:\hlds\hlds\ men absolutt INGENTING kjem opp når eg dobbeltklikka.. men visst eg bytta ut "Counter-Strike Source" med cstrike, da kjem det opp ei svart rute og begynne å jobba, men så slutta den å jobbe og ingenting kjem opp meir.. ka no? Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 takk, for denne, må ha med innlegg Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Får denne meldingen: "Your server is out of date and will not be listed on the master server until you restart Do you want to shutdown now?" Har selvsakt prøvd å restartet og kjørt hldsupdatetool. EDIT: Og hvor finner jeg mappa med server-configen osv? Endret 2. mai 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Har det virket før? Ser du har skrevet at du har kjørt hlds, men har du gjort det riktig? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Om jeg har kjørt hlds riktig? Er det så mange feil å gjøre da? Klikke på hlds.exe.. Dedicated server har virket før.. (gjennom steam) Men har aldrig prøvd hlds før. Endret 2. mai 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Noen som vet hvorfor jeg får denne meldingen når jeg skal installere AmxmodX på standalone serveren min? "You haven't installed Half-Life Dedicated server yet" Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Dette hører vel egentlig hjemme i amx-tråden, men, men Sikker på at du har valgt en bruker som har dedicated server? Du kan eventuelt velge mappen det skal installeres i manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå