Scarn Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Om de joina fra internett-lista kan vennene dine også joine fra internett-lista.Bare husk at de må spille samme spill Om de ikke klarer å finne den på lista, men andre kan, er det kanskje de som er problemet 7718011[/snapback] seff spela vi samme spel eg finne han heller ikkje på internett lista mi.. eg berre såg i går kveld at det var klan kamp (pcw) på min server men ingen som eg gjer ip'en til klare å joine.. og dei finne ikk den på internett lista, og ikkje kan dei joine via friends Endret 14. januar 2007 av Gizmo93 Lenke til kommentar
escoN Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 hmm.. Jeg har jo trådløst nettverk, kan det ha no å si? Kanskje jeg skal bruke IP'en til den datan jeg får nettverket fra? Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 mitt moden støter ikke css servere... se bare HER hva skal jeg gjøre da? også dette med mod.... noen som vet åssen man instalerer rpg og zombe mod? hvorfor skal de være SÅÅ vanskelig å lage en css server!? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Ikke bry deg om den feilmeldingen fra portforward, for portforward tror du må forwarde en 10-15 porter for å kjøre CS servern, når du kun trenger å forwarde en Vet Pingun her på forumet har Zombie-mod, spilte på den for en time siden For å ha zombie-mod regner jeg med at du først må installere AMXmod, som du finner en annen tråd for her Oyvind: Det kan gi litt høyere ping, men både jeg og Pingun kjører trådløst Hva du mente med det siste der, skjønte jeg ikke... Lenke til kommentar
qk Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hvordan forwarder man? Jeg har 3COM router men husker ikke hele navnet.. Vil virkelig ha en server Jeg har Dynamic IP address står det inne på routern, men skal det være Static IP address? Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Ikke bry deg om den feilmeldingen fra portforward, for portforward tror du må forwarde en 10-15 porter for å kjøre CS servern, når du kun trenger å forwarde en Vet Pingun her på forumet har Zombie-mod, spilte på den for en time siden For å ha zombie-mod regner jeg med at du først må installere AMXmod, som du finner en annen tråd for her Oyvind: Det kan gi litt høyere ping, men både jeg og Pingun kjører trådløst Hva du mente med det siste der, skjønte jeg ikke... 7736598[/snapback] kan du være så snill å legge meg til på msn? SENSUR så kan jeg kansje få skikelig hjelp hehe... har dettopp instlet hlupdatetool... endelig hehe... men så er det resten med manai admin eller hva det heter... Endret 16. januar 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Da har jeg lagt deg til og hjulpet deg med forwardingen og noen generelle problemer Det var slikt som at det ikke skjedde noe når man starter serveren. Det løste vi ved å legge til kommandoene i snarveien, som BigJackW sier her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7650472 Lenke til kommentar
qk Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hvordan forwarder man? Jeg har 3COM router men husker ikke hele navnet.. Vil virkelig ha en server Jeg har Dynamic IP address står det inne på routern, men skal det være Static IP address? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Ai, beklager, så ikke andre posten din Vel, hvordan man forwarder står i manualen, men du må rett og slett koble deg til ruteren Det virker med dynamic, men da må du endre forwardinga omtrent hver gang du skrur på maskinen/en gang i uka, avhenger. For forwarding må jeg nesten vite modellnummer (eller du må vite ). Lenke til kommentar
qk Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ai, beklager, så ikke andre posten din Vel, hvordan man forwarder står i manualen, men du må rett og slett koble deg til ruteren Det virker med dynamic, men da må du endre forwardinga omtrent hver gang du skrur på maskinen/en gang i uka, avhenger. For forwarding må jeg nesten vite modellnummer (eller du må vite ). 7743545[/snapback] Modellnr: 3crwe554G72 Men aner ikke hva jeg skal gjøre :/ Lenke til kommentar
Christ0pher Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Skal du ha ens tabil CS server trenger du å kjøre dedicated med en masse egne options og UNIX/Linux server på den. Windows funker veldig dårlig i 99.9999999% av gangene Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg har omtrent samme problem som qk, men jeg har prøvd det som står på Portforwarding.com + Det som står i brukermanualen. Jeg har en ZyXEL Prestige 650-33 router (Telenor Edition). Når jeg prøver å koble til routern skjer det ingenting den bare står helt stille (hvis du skjønner hva jeg mener). Fint hvis du kunne hjelpe Matsemann... Lenke til kommentar
qk Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Skal du ha ens tabil CS server trenger du å kjøre dedicated med en masse egne options og UNIX/Linux server på den. Windows funker veldig dårlig i 99.9999999% av gangene 7749901[/snapback] Hva mener du? Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Skal du ha ens tabil CS server trenger du å kjøre dedicated med en masse egne options og UNIX/Linux server på den. Windows funker veldig dårlig i 99.9999999% av gangene 7749901[/snapback] Hva mener du? 7749936[/snapback] Han mener at hvis du skal ha en 100% "Lagfri" server med lav ping, bør du gå litt mer avansert... Endret 18. januar 2007 av Submoose Lenke til kommentar
qk Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Skal du ha ens tabil CS server trenger du å kjøre dedicated med en masse egne options og UNIX/Linux server på den. Windows funker veldig dårlig i 99.9999999% av gangene 7749901[/snapback] Hva mener du? 7749936[/snapback] Han mener at hvis du skal ha en 100% "Lagfri" server med lav ping, bør du gå litt mer avansert... 7749980[/snapback] Men kan man ha Linux server når man har Windows XP? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Skal du ha ens tabil CS server trenger du å kjøre dedicated med en masse egne options og UNIX/Linux server på den. Windows funker veldig dårlig i 99.9999999% av gangene 7749901[/snapback] Tåpelig påstand, egentlig. Som om windows gjør serveren super-lagg og alt det der. Jeg er enig i det første, med at man bør kjøre dedicated, ha rask linje og slikt, men nå er dette her for moro-skyld. Jeg får grei nok ping når kameratene mine joiner, og på LAN er det kult med alle plugins til AMX. Men hvorfor fungerer Windows dårlig i 99.9999999% av tilfellene? Er du Linux/Unix fanboy? Submoose: trykk windowsknappen + r, (eller trykk start -> kjør), skriv "cmd" uten " og trykk enter. Skriv "ipconfig" uten " og trykk enter. Det du får opp under "gateway" (hos meg 192.168.1.1), skriver du inn i nettleseren Qk: http://www.portforward.com/english/routers...nter_Strike.htm Men ikke bry deg om alle portene der. Du trenger kun å gjøre det en gang, og kun med en port: 27015. BTW: Du kan ha Linux ja, bare å installere på en annen partisjon, men ser ikke poenget, om du kjører XP til daglig, og kun skal ha det til server Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Har (desverre) allerede vært prøvd ut... Lenke til kommentar
qk Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg fikk det til Matsmann Tusen takk =D Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Bare hyggelig, spør om det er mer Submoose: Det er dessverre ikke lett å hjelpe deg om du ikke kommer inn på ruteren, men du husker å skrive http:// foran? Det spiller vanligvis ingen rolle, men er verdt et forsøk Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Tror nesten ikke det er mulig og forwarde porter på pc'n min lenger. Nå har jeg gjort alt!! Det sto til og med i brukermanualen til routern at det skulle komme opp en meny når man reseta routern. Her skjer det absolutt ikke en Dr!tt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå