jonhs Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Jeg var på startIT i formiddag å kjøpte meg et nytt hovedkort. Det gamle var ødelagt. Det falt på et MSI KT3 Ultra2. Får ikke opp skjermbildet når jeg booter.... Lurer på om det er noe jeg ikke er klar over. Noen som har hatt lignende problemer?? ----------------------------------------- 128 mb DDR (266mhz) 128 mb MSI Geforce 4 (TI4200) 1.3 ghz AMD Athlon Helt ny PSU. ----------------------------------------- Jeg aner ikke hva det kan være... Plz send svar Jon Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Samma HK her og hadde akkurat det samma problemet første gang jeg skulle starte oppp maskina. Det er bare å resette BIOS :smile: Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 ok, skal prøve det.. Takk for raskt svar. Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 Hvordan skal jeg resete bios? Kommer ikke inn i biosen. Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 Jeg har nå hatt batteriet utav datamaskinen i ca. 5 min, men allikevel kommer ikke skjermbildet opp, selv ikke helt på starten. Hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Flytt på jumperen under batteriet (står i hk manual). Da er du sikker på at du har resetta den .. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Det er ei kobling på hovedkortet, finles manualen til kortet for å finne plasseringa. Har Pro2-RU fra MSI og klokket for langt fant kontakten og resatte BIOS til "Default". Etter dette var det ny tur i Bios og sette opp etter min smak.. Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 F*** da... ledningen til cpu kjøleren var løs... CPU temp lå på ca. 65 grader Celcius.... noen som tror at cpuen min har overlevd??? Jeg håper da det i hvertfall... Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 F*** da... ledningen til cpu kjøleren var løs... CPU temp lå på ca. 65 grader Celcius.... noen som tror at cpuen min har overlevd??? Jeg håper da det i hvertfall... Lenke til kommentar
Jaketten Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 hvis tempen ikke var mer en 65 grader har den helt sikkert overlevd Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 OOups.. glemte å si at jeg målte 65 grader på toppen av kjøleribba.. er nok en god del varmere på cpu :sad: Men.. den greide seg... Det hadde jeg seriøst ikke trodd.. Takk for hjelpen folkens =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå