Gå til innhold

Enermax Galaxy 1000 Watt, noen med erfaringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Snekker´n: Det er utvilsomt en bra PSU, men velger selv Tagan 900W foran den PSUen av PERSONLIGE meninger (Uthevet/understreket for å skape en viss klarhet i at det er MIN mening!)

7527617[/snapback]

Hvem er best med tanke på støy?

Vurderer selv å vente på OCZ 850 Watt eller Cooler Master Realpower Pro 850Watt. Sistnevnte skal ligge på 16 db.

Lenke til kommentar
For the lucky individual that has all the high end and newest goodies like dual 7950x2, quad 7900GTX or running an outrageous number of drives (up to 24) a power supply like the Galaxy is definitely a must have.

Det er vel ytterst få hjemme-brukere som vil gjøre seg nytte av 1k watt til PCn sin.

Lenke til kommentar

ja bedre å bruke pengen på en zippy eller noe slikt hvis man vil ha det beste av det beste..

Ser at denne er i samme kategori som zippy

ikke så lett å få tak i det beste i norget. Så da er jo denne en av de få!

Endret av eXa
Lenke til kommentar
har lest litt rundt om den og fått et intrykk av at det absolutt er en bra psu hvis du skal ha High End.. hva er den røde trykk knappen bak der?

7527671[/snapback]

Man trykker inn den knappen for å resette en alarm PSU'en har.

The PowerGuard will turn off the power supply to protect your system and will start beeping. The button is being used to disable that alarm.

Vurderer faktisk å kjøpe denne selv i morgen.. :p

Da jeg er lei av å bytte PSU hver bidige gang jeg kjøper ny PC, så håper jeg denne holder seg i utallige år fremover. ;)

Er en god test av den, tatt fra guru3d.com

De likte den såpass att de vil bruke den i all PC testing fremover..

Legg merke til når de prøver ut 8800GTX kortet, da de viser frem til denne PSUen hvis man skal vurdere å kjøre SLi.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Kommer pcen i fremtiden bli å bruke mer og mer strømm? Det er jo bedere om de forsker på å lave pcer som bruker mindre. Mindre effekt=mindre warme.

7541101[/snapback]

Ja det er jo det da..

Tendensene til nå har jo vært att man trenger mer og mer strøm..

Og nå som man begynner med to dobble kjerners prosessorer så kan jeg jo ikke tenke meg noe annet att man må ha eller trenger mer strøm enn man gjør nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...