Zokaban Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Jeg sitter her med en mx 300 som jeg gjerne skulle benytta til spilla mine, men scrollen virker kun i windows og i "enkelte" spill. (Ikke i cs, ut2003 battlefield mm..) Noen som har samme problemet og kanskje en løsning? Lurte også på om man får best presisjon med "null akselerasjon" eller om j bare må begynne å øve med "høy" :] - zoka Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Har du satt scrollen i controls til å ha en funksjon, det er ihvertfall vesentlig. Mvh, Stian Lenke til kommentar
Zokaban Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 Har prøvd "autoscroll" og "universal scroll". - ingen virket i f.eks ut2003, mens begge virket helt fint i windows Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 last ned nyeste mouseware Lenke til kommentar
pZite Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg bruker null akselerasjon, men det er bare meg. Er for sær til å teste nye ting... Bruker selv mx500, fant noe nedlastbart for "gamere" med mx-serien som du kan teste? http://www.logitech.com/pub/techsupport/mo...se/game_whl.exe Kan funke? Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Et lite spørsmål. Er MX300 så bra som folk sier? Vurderer å bytte ut min Explorer v3.0 med den. Må bare ha noen til å overbevise meg Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Vær herved overbevist! Den eier gata! Foresten, hvorfor bruker folk scrollern i spill?? Det er jo så unøyaktig og vanskelig og suger all konsentrasjonen ut av skallen min vaffal... I CS bruker jeg kun 1-2-3 og Q (byttetilforrigevåpenjegbrukte), og i UT2003 har jeg binda alle våpna til knapper rett ved styreknappene så jeg kan dra dem frem A.S.A.P Lenke til kommentar
fAight Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 for min del, gadd jeg rett og slett ikke å installere mouseware driverene. Jeg bruker de driverne som win selv finner i sin database. Da funker skroll/mousebutton 3 i alle spill... ps. jeg har 3 logitech mus...nyeste r dual optical. Når d gjelder for mx-serien, så kan jeg egentlig ikke uttale meg:) Lenke til kommentar
r0nin Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 logi driverne i mouseware er dårlige. De gir i tillegg negativ acceleration, noe alle skjønner er håpløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå