monkeyboogie Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Heisann. Hva er det man gjør på sikkerhetskurs på veien? Jeg har fått høre at det er 6timer pr.dag altså tilsammen 12timer sånn cirka ifølge lappen jeg fikk men hva gjør man på dette kurset? - Hva gjør man der? - Hvor lenge er teorien og hvor lenge skal man kjøre? - Er man mange på kurset, er man flere i samme bil å kjører? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 eter det jeg mener å huske hadde jeg sikkerhetskurs del 1. og 2. del 1. der hadde jeg forbikjøring, og litt langkjøring og slikt. del 2. hadde jeg bare langkjøring etter det jeg husker, men hadde ikke noe serlig med teori. Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Aha, men skal man virkelig kjøre i 6timer nesten da? eller? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 jeg husker ikke hvor lenge jeg kjørte, men dag en meiner jeg å huske at vi kjørte halve dagen, så en pause så resten, men husker ikke hvor lenge asså. Men på dag 2. kjørte vi en vei halve tia, og pause også kjørte vi tilbake kort sagt... Du skal kjøre ivvertfall Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Kjører man med egen kjørelærer eller er det andre folk? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 du kjører med folkan fra kjøreskolen din. Eneste gangen du skal ha med noen andre enn de på kjøreskolen er når du tar teoriprøva, og oppkjøringa. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Tok først to teoritimer med skolen 5 timer med vanlig landeveiskjøring, der jeg og en annen bil øvde på forbikjøring Så tok jeg 3 timer med kartkjøring, altså jeg skal legge rute til et sted han har valgt, han sier ikke en dritt om det er feil eller ikke, så følg med Så ble det to timer med avsluttende teori med skolen Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er dette nye regler? Jeg tok lappen for 1 år siden, og jeg har aldri hatt noe kartkjøring. Og landeveiskjøringen min varte bare 3 timer. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det er nye regler ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå