Zepticon Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hva anbefaler dere? Helst med både Win og Mac OS-X drivere. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Kan du forsøke å hjelpe istedetfor å leke tøff? Men Wacom er vel det eneste som gjelder blant tegnebrett. Selv har jeg et Wacom A5 tablet som jeg kjøpte fra SHG til 1500kr.Tablet Endret 1. oktober 2006 av king_of_kong Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Kan du forsøke å hjelpe istedetfor å leke tøff? Regner med dette ikke var til meg? Men uansett... hvordan fungerer slike brett med feks Photoshop, Maya, 3Dstudiomax etc (har ikke peil på hvordan man bruker annet enn PS, men kommer til å bruke det i skolesammenheng etterhvert, så må bare høre om det er relevant) Og hvordan er dem i bruk...? Har nettopp startet på Industriell Design NTNU og trenger litt råd siden jeg har hørt at tegnebrett både er nyttig og praktisk å ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå