Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva gjør dere på Internett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-02 16:51, skrev Delux:

Alt!

Sitter mye her på hardware.no (startsiden min),

er oxo mye på vg.no. Ellers laster jeg mye "rart" fra internett.......


Hvofor spør du?


For det har vært så få på forumet i det siste,

og da er det så kjedelig her + at jeg vil være litt på nettet nå. har lite å finne på til tider!

 

Mvh,

 

Stian

Lenke til kommentar

Ehh.. jeg henger mest på overklokking.no/hardware.no! Egentlig synes jeg det er litt tragisk, så jeg vurderer å kutte ned på Internetten.. har jo bare ISDN da.

 

Sender litt mail.. henger på IRC.. oppdaterer virusprogrammet mitt :grin: .. hehe, sjekker VG og finner svar på mine problemer. Bruker Internett til PC-kjøp og som ressurs til skolen osv.

 

Men så er jeg bare 1-2 timer på Internett hver dag da.. tror det er mange som sliter mye mer enn meg.. :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-02 17:58, skrev Anders Leipsland:

Til alle dere som har svåsand(aka norsk landbruksfilm): SLETT DEN!


Visse filmer bør man rett og slett ikke ha. Storyen rundt den filmen er stygg!



En kompis av meg hadde den og vi så den men eg syntes det var noe kjedelig gørr så vi slettet den. Men du fortell story'en er du snill. Vet ingenting om det borsett fra at den er norsk. Viste ikke at det var noe tragisk bak det hele.

 

[ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-11-02 18:05 ]

Lenke til kommentar

Leter etter nye gadgets og leser news, men det jeg kommer til å bedrive internett tiden med blir nok World Of Warcraft når det kommer...

Har holdt på med Anarchy Online men kutta det...synes det bare blei mere og mere crappy (de fjerna masse og satte idiotiske begrensninger)og nesten ikke no bug fix...irriterte meg rødglødende.

 

Ellers så går det mye mail fram og tilbake og litt chatt med datavenner over trillian. Og sist men ikke minst - shopper stuff :grin:

Lenke til kommentar

At jenta skal ha tatt livet sitt har jeg ikke hørt, men filmen er SVJV spredd av eks typen hennes og fikk sin store utbredelse på TG97/TG98.

 

Men uansett, alle kan tenke seg til hvordan dette var for henne og familien.

 

Men uansett hovedargumentet for å slette ASAP:

 

Ho er 14 år på filmen!

 

EDIT: Filmen vil selvsagt alltid være tilgjengelig, men det skader ikke å gjøre den litt mindre tilgjengelig

 

EDIT: et søk på svåsand på groups.google.com gir mange treff da filmen er diskutert en del ganger. Om dere er mer interessert i storyen så søk litt der og eventuelt lag en ny post. Jeg har bare lest nok til at jeg ikke mener folk bør ha den filmen

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-11-02 18:15 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-02 18:02, skrev [email protected]:

Er det noen som vet noe sikkert om dette med at hun har tatt livet av seg?

Om dette stemmer, kommer i alle fall jeg til å slette filmen. Om filmen har sammengheng med noe så tragisk, vil ikke jeg ha noe med den å gjøre.


 

Har ikke konkrete fakta å komme med, men jeg har også lest nett rykter om jenta på den såkalte Svåsand filmen ikke har det så bra i dag. Filmen er nå smurt ut over hele nettet, faktisk på servere rundt om i hele verden.

 

Om dama/jenta sliter med noe dumt som ble gjort i ungdommen så forstår jeg det godt. At han fyren som filma jenta har levert denne filmen videre, selv har lagt den ut på nettet eller lignende, er rett og slett ren og skjær ondskap. Han skulle vært straffa skikkelig for dette, om han da ikke er det. Har en stygg følelse av at karen har ødelagt et liv og kutta dype sår i en hel familie.

Har sett filmen (i alle fall deler av den), og for meg handler filmen om ei lita jente som tulla rundt en sommerdag for x antall år tilbake. Siden jeg er voksen har ikke dette noe med erotikk å gjøre i det hele tatt. Har over tretti runder rundt sola på nakken, og jeg hadde følt meg som en gammel gris som likte å kikke på småjenter om jeg hadde hatt det der liggende på pc'en. Om du selv ikke er eldre en 13-14-15 år forstår jeg at nysgjerrigheten kan pirre litt men men. Skulle du fremdeles ha filmen liggende på maskina så slutter jeg meg til Anders sine bevingede ord: Slett den!

 

Rune.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...