ilpostino Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ifølge prisguiden er pixmania.com ganske rimelige på et høytalersett jeg vurderer... kjenner ikke til dem og jeg lurer på om det er noen som har efraring med dem? hvor lang levering har dem og hvordan er de med hensyn til garantier og slikt? Lenke til kommentar
firepile Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ifølge prisguiden er pixmania.com ganske rimelige på et høytalersett jeg vurderer... kjenner ikke til dem og jeg lurer på om det er noen som har efraring med dem? hvor lang levering har dem og hvordan er de med hensyn til garantier og slikt? 6980052[/snapback] Hold deg langt unna. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=632250 Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Har aldri handlet fra dem, men vet at det er en stor fransk elektronikk-kjede som står bak. Har derimot hørt at endel andre har vært noe misfornøyd med endel "skjulte" gebyrer - men vet ikke hva det dreier seg om. Jeg ville nok heller ha foretrukket å betale noe ekstra for å slippe vansker senere om du må reklamere - but it's your choice! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 kom over noen tråder ved å søke litt mer enn jeg hadde gjort før... tror jeg skal styre langt unna den kjeden... Lenke til kommentar
BRUNST Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ifølge prisguiden er pixmania.com ganske rimelige på et høytalersett jeg vurderer... kjenner ikke til dem og jeg lurer på om det er noen som har efraring med dem? hvor lang levering har dem og hvordan er de med hensyn til garantier og slikt? 6980052[/snapback] Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 oppretta du en konto for og gjøre en usaklig quote? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå