AlleDager Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg setter i kassetten, så lukker den seg. Så begynner den å snurre(bråker, så spretter kassetten ut igjen. Så står det på skjermen X Remove the casette. WTF? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Har du sett i bruksanvisninga? Der er det er ofte ei liste med feilmeldingar, mogeleg kjelde til problemet og forslag til løysingar. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Vanlig feil med Canon videokamera... kassettmekanismen svikter og den må leveres inn til reparasjon. Kan bli et lite h*lvete å få den reparert på reklamasjon, da Canon mener at denne feilen kun dekkes av garanti på ett år (dette er selvsagt feil, og jeg har kranglet mye med de om akkurat dette... og fått gjennom de fleste sakene). Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Vanlig feil med Canon videokamera... kassettmekanismen svikter og den må leveres inn til reparasjon. Kan bli et lite h*lvete å få den reparert på reklamasjon, da Canon mener at denne feilen kun dekkes av garanti på ett år (dette er selvsagt feil, og jeg har kranglet mye med de om akkurat dette... og fått gjennom de fleste sakene). 6987205[/snapback] faen as skal filme noe viktig i livet mitt til helgen. Hvor lang tid tar det sånn ca? Og hvor mye er det å betale. Jeg har hatt den i 14 måneder. Det er nok kassettmekanismen. Siden ingen av kassettene jeg har virker. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Beklager virkelig å si det, men da tipper jeg det blir vanskelig å få ordnet det i tide. Kan ta alt fra 2 til 5 uker. Men hvis du med "main city" i profilen mener Oslo, så kan du jo dra opp til Canons verksted, Serviceproffen, selv og spørre om de kan gjøre et lite hasteoppdrag for deg. De pleier å være raskere enn normalt når vi skriver "haster" på en reparasjonsordre i butikken jeg jobber. Å levere til butikk vil jeg imidlertid ikke anbefale, da du mister ihvertfall 2 dager i frakt, og kanskje 1-2 dagers behandlingstid (butikken må bestille henting, Canon må bestille levering, butikken må ringe kunden/deg). Serviceproffen ligger her: Hallagerbakken 110, 1256 Oslo Telefon: 22 62 96 60 Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Beklager virkelig å si det, men da tipper jeg det blir vanskelig å få ordnet det i tide. Kan ta alt fra 2 til 5 uker. Men hvis du med "main city" i profilen mener Oslo, så kan du jo dra opp til Canons verksted, Serviceproffen, selv og spørre om de kan gjøre et lite hasteoppdrag for deg. De pleier å være raskere enn normalt når vi skriver "haster" på en reparasjonsordre i butikken jeg jobber. Å levere til butikk vil jeg imidlertid ikke anbefale, da du mister ihvertfall 2 dager i frakt, og kanskje 1-2 dagers behandlingstid (butikken må bestille henting, Canon må bestille levering, butikken må ringe kunden/deg). Serviceproffen ligger her: Hallagerbakken 110, 1256 Oslo Telefon: 22 62 96 60 6992135[/snapback] ok takk skal dra opp dit i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå