Gå til innhold

Problemer med Canon MVX 200

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanlig feil med Canon videokamera... kassettmekanismen svikter og den må leveres inn til reparasjon. Kan bli et lite h*lvete å få den reparert på reklamasjon, da Canon mener at denne feilen kun dekkes av garanti på ett år (dette er selvsagt feil, og jeg har kranglet mye med de om akkurat dette... og fått gjennom de fleste sakene).

Lenke til kommentar
Vanlig feil med Canon videokamera... kassettmekanismen svikter og den må leveres inn til reparasjon. Kan bli et lite h*lvete å få den reparert på reklamasjon, da Canon mener at denne feilen kun dekkes av garanti på ett år (dette er selvsagt feil, og jeg har kranglet mye med de om akkurat dette... og fått gjennom de fleste sakene).

6987205[/snapback]

faen as skal filme noe viktig i livet mitt til helgen.

Hvor lang tid tar det sånn ca? Og hvor mye er det å betale. Jeg har hatt den i 14 måneder.

Det er nok kassettmekanismen. Siden ingen av kassettene jeg har virker.

Lenke til kommentar

Beklager virkelig å si det, men da tipper jeg det blir vanskelig å få ordnet det i tide. Kan ta alt fra 2 til 5 uker.

Men hvis du med "main city" i profilen mener Oslo, så kan du jo dra opp til Canons verksted, Serviceproffen, selv og spørre om de kan gjøre et lite hasteoppdrag for deg. De pleier å være raskere enn normalt når vi skriver "haster" på en reparasjonsordre i butikken jeg jobber. Å levere til butikk vil jeg imidlertid ikke anbefale, da du mister ihvertfall 2 dager i frakt, og kanskje 1-2 dagers behandlingstid (butikken må bestille henting, Canon må bestille levering, butikken må ringe kunden/deg).

Serviceproffen ligger her: Hallagerbakken 110, 1256 Oslo

Telefon: 22 62 96 60

Lenke til kommentar
Beklager virkelig å si det, men da tipper jeg det blir vanskelig å få ordnet det i tide. Kan ta alt fra 2 til 5 uker.

Men hvis du med "main city" i profilen mener Oslo, så kan du jo dra opp til Canons verksted, Serviceproffen, selv og spørre om de kan gjøre et lite hasteoppdrag for deg. De pleier å være raskere enn normalt når vi skriver "haster" på en reparasjonsordre i butikken jeg jobber. Å levere til butikk vil jeg imidlertid ikke anbefale, da du mister ihvertfall 2 dager i frakt, og kanskje 1-2 dagers behandlingstid (butikken må bestille henting, Canon må bestille levering, butikken må ringe kunden/deg).

Serviceproffen ligger her: Hallagerbakken 110, 1256 Oslo

Telefon: 22 62 96 60

6992135[/snapback]

ok takk skal dra opp dit i morra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...