InsertNumLock Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Denne kan jo bli nyttig etter hvert... HDDb - High-Definition Database 8267650[/snapback] Virket som et bra konsept, med en lite gjennomført side.. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Da legger jeg til den, sammen med en side jeg føler er min plikt å informere om: MovieHotties.com. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Mens du er i gang.. Gidder du å skifte ut fez med H1lle og legge til HD samlinga mi. Takk PFH. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hvor ofte oppdateres twofifty? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hvor ofte oppdateres twofifty? 8706680[/snapback] Sjelden. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Mens du er i gang.. Gidder du å skifte ut fez med H1lle og legge til HD samlinga mi. Takk PFH. 8268276[/snapback] Når vi snakker HD sammling så krever jeg å stå først siden det var jeg som startet med en egen HD Profiler Når vi snakker DVD Profiler så hadde det kanskje vært en "liten" jobb for L@sse og oppdatere linkene våre, mange av de gamle intervoactive linkene som ikke blir oppdatert lenger, min innkludert. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Jeg skal se hva jeg får gjort etter at jeg har vært på FFK-Vålerenga. Jeg sier forresten ikke nei til en jobb hvor jeg kun trenger sette inn en ferdigkodet melding. Edit: Hvor blir det av DVD Profiler-tråden din, Manx? Endret 26. mai 2007 av L@sse Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Den kommer, men mye av det jeg hadde klargjort for å legge ut (masse bilder med forklaringer og annet moro) kom jo rett i overgangen til 3.0 så da gikk alt i vasken Jeg gikk rett og slett på en kjempe smell, så jeg må starte på nytt med mye (alt) av det meste jeg hadde gjort, men det kommer Kan jo legge til en liten unnskyldning oppe i alt bare sånn for moro skyld. Har akkurat kjøpt meg leilighet og jobber MYE overtid om dagen og har i tillegg måtte sette meg inn i en helt ny stilling på jobben som jeg må overta til tider, så jeg har ikke hatt alt for mye tid til overs til å drive med andre ting. Men du må gjerne legge den til i listen din, så setter du litt press på meg (hender jeg trenger en tupp i ræva). Lenke til kommentar
dvyjones Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hva med min (relativt nystartede) wiki: FilmGuiden (http://filmer.wikia.com/) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Satt og leste litt hos Joblo nå og da dukket denne siden opp: The Art of the Title Sequence PS! Blir dette sett på som en bump Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Da har jeg startet å overføre denne til forumwikien, slik at vi alle etterhvert kan delta i å oppdatere den http://wiki.diskusjon.no/index.php/Filminformasjon Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ser ut som om du har hatt litt å jobbe med der Men under Nyhets- og informasjonssider--> Norske så kan du ta og fjerne FilmListen, den siden ble lagt ned i oktober i fjor og vil derfor ikke komme flere nyheter der i gården. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Neida, brukte bare copy+paste og endret koden. Var 15-20 minutters arbeid. Trådstarter har lagt ned alt arbeidet Lenke til kommentar
Brow Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Norsk Filmside: http://www.filmfront.no/ Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 For oss Blu-ray-entusiaster vil jeg si at http://www.blu-ray.com er en feiende flott side. Omtaler av film, inkludert teknisk kvalitet på utgivelsene. Har også et informativt forum. Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Kan ikke glemme "Norges største filmdatabase":FilmgridEller, mer snervert, me norsk filmside om kristen og religiøs film:Kristenfilm.comOg det er vel verd å få med:Film VG NettDagbladet Film <- Bra trailerseksjon! Endret 18. januar 2016 av ThaKladd Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 www.jinni.com bør jo være med. Lenke til kommentar
Sammy Jankis Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) never mind Endret 9. januar 2012 av Sammy Jankis Lenke til kommentar
ChristiansKokebok Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Denne siden lar deg krysse av filmer du har sett. I tillegg ser man hva vennene sine har sett slik at det blir lettere å velge filmer man vil se sammen http://moviie.com/ Og den er på norsk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå