Aalton Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 IMDB etter hva jeg så fantes den ikke der Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 IMDB etter hva jeg så fantes den ikke der 7148208[/snapback] Nyhets- og informasjonssider > Utenlandske > *helt øverst* Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Ser nå at jeg øynene var i veien - beklager det Flott tråd! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Med litt hjelp fra Joblo så fant jeg denne siden MDDb --> Movie Deaths Database Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 MDDb --> Movie Deaths Database 7189125[/snapback] Stilig side. Kan vel nevne emomovies nå som det meste seriøse er nevnt. Få filmer der, men relativt ny side. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Der du har addet dvd listene til de på forumet, hvorfor har du ikke med imdb? Liker den best Men veldig bra intiativ, fint med litt oversikt Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Der du har addet dvd listene til de på forumet, hvorfor har du ikke med imdb?Liker den best Men veldig bra intiativ, fint med litt oversikt 7312127[/snapback] Den står da først på utenlandske internettsider Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Der du har addet dvd listene til de på forumet, hvorfor har du ikke med imdb?Liker den best Men veldig bra intiativ, fint med litt oversikt 7312127[/snapback] Den står da først på utenlandske internettsider 7312297[/snapback] Tenkte på der det står: Forumbrukernes lister YMDb - | L@sse | SkinnyT | LarsP | Manx | wh1te | Deathie | DoctorMacabre | Zaeira | Scarface^ | master air | Nightkeeper | Sep | Fez | Tomat-Ulf | trevakt | Fisker | cun | Bruckiania | Synthm | Swome | DVD Profiler - | Manx | LarsP | Njål | Bruckiania | Hr. Jenssen | Deathie | Bilet | xkharonx | DoctorMacabre | Scarface^ | master air | Zaeira | Fez | SnittLeif | Datasmurf | *Dragon* | diversity | betrayer | M@ggii | Swome | twofifty - | L@sse | DoctorMacabre | Nightkeeper | Zaeira | Fez | Tomat-Ulf | Manx | Loeve | Bruckiania | Og der er den ikke Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 IMDB er da vitterlig ikke forumbrukerene sine lister Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Går ann å lage samling der, det har ihvertfall jeg gjort Lenke til kommentar
quakie Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 En MyMovies-funksjon finnes på IMDb, ja. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Ok, da brude det legges til, selvfølgelig. Min feil Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Vet ikke helt hvorfor, men syns den er bedre enn de andre Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Jeg er fullt klar over at det finnes, men jeg har ikke sett så mange IMDb-lister i folks signaturer (i likhet med Filmjournalen-lister). Derfor har jeg ikke tatt den med før nå. Som nevnt før: Hvis noen vil ha sine lister i førstepost, er det bare til å sende meg en PM. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Blitt en veldig, veldig flott oversikt, dette. Jeg lister opp en del sider, men hvis noen av dem er nevnt fra før, så er det bare å ignorere dem Cinema Sites Indeks med linker til mange nettsider. Entertainment Weekly Guide til mange sider, med linker. FilmJerk Diverse om film. Film Index International Stor informasjonsressurs om filmer og personer i bransjen. American Society of Cinematographers Informasjon om kinematografi osv. Variety Nyheter om filmindustrien, med box-office-statistikk og kommentarer. IF Magazine En side dedikert til uavhengig filmskaping. Film.Com Informativ dekning av nye filmer, med informasjon om festivaler og linker til databaser og andre sider. Undergroundfilm.com Enda en side dedikert til uavhengig filmskaping. Schauwecher's Guide to Japan: Movies Portal til mange sider om japanske filmer. American Memory Collections: Original Format: Motion Pictures Samling av gamle, nedlastbare filmer. Hong Kong Movie Database Side med filmer fra Hong Kong. Endret 19. november 2006 av cun Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Se der, ja. Nå begynner antall lenker å bli mange. Jeg legger til de nye lenkene senere i dag, har ikke tid nå. Hvis noen mener å ha et bedre inndelingssystem for lenkene, er det bare til å komme med forslag. Selv syns jeg det begynner å bli veldig mange under "Nyhets- og informasjonssider". Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Har nå skaffet meg konto på shompy, jeg også. JacErs YMDb, hvis det skulle være spennende... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 www.movie-remakes.com er vel grei å ha med. Når du først er i gang kan du godt legge til min YMDb og twofifty i sigg. Fin tråd! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Tror ikke denne var her. Mye info om kung fu og andre øst asiatiske kampsort filmer. KungFuCinema.com Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Denne kan jo bli nyttig etter hvert... HDDb - High-Definition Database Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå