Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hei. prøvde og bestille noen filmer,musikk og t.shorter.. fikk beskjed om at disse tingene ikke kunne leveres utenfor U.K. hva skjer, noen fler som har dette problemet? takker for opplysninger Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 prøv å slå over til €, man kan lenger ikke kjøpe ting i £ derfra Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det betyr for min del at Play.com faller stort i verdi hos meg... Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Kan også være at du har lagt i handlekurven et produkt som de ikke kan selge i utlandet (utenfor UK). Har sett noe slike produkt hos de. Sannsynligvis t-skjorten du bestilte, ref http://www.play.com/HOME/HOME/6-/AboutUs.html?page=del Endret 1. oktober 2006 av kjhanken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 utrolig kjipt.. play.com var jo genialt når det går i euro blir det jo ikke noe billigere...... snuffs.. ja ja rip... play.com Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Kan også være at du har lagt i handlekurven et produkt som de ikke kan selge i utlandet (utenfor UK). Har sett noe slike produkt hos de. Sannsynligvis t-skjorten du bestilte, ref http://www.play.com/HOME/HOME/6-/AboutUs.html?page=del 6979893[/snapback] Det funker fint å bestille t-skjorter fra Play. Har gjort det de to siste gangene jeg har handlet der, og det er aldri noe problem. Utenom at jeg alltid må til posten for å hente pakkene, fordi postkassen er for liten. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ved at de bare selger i Euro medfører det at prisene har økt med ca 15% (i forhold til GBP-prisene). Lenke til kommentar
ersa Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Er prisene til play.com forskjellig i euro og pund da? Etter den testen jeg gjorde var prisene ca like. Endret 2. oktober 2006 av ersa Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 er ikke det bare å gå inn på play og skjekke det selv da? men sist jeg sjekka var det bare noen få øre forskjell Lenke til kommentar
ersa Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det var det jeg også så. Så ser ikke helt problemet med at de kun selger i euro utenfor UK. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er prisene til play.com forskjellig i euro og pund da? Etter den testen jeg gjorde var prisene ca like. 6982732[/snapback] Jeg har testet. Hadde nettopp fått levert en CD rett før endringen (i GBP), derpå bestilt en rett etter endringen (i Euro). Samme pris i GBP men 15% dyrere på konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå