Mr. Fiskum Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hei. Noen ganger får jeg denne feilmeldingen: Thsi steam acount dosn have this game. Please log on the right steam acount. Jeg har da betalt for dette spillet, så kommer de og sier at jeg ikke har det? Vøs og tull. Noen som vet hva jeg kan gjøre`? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Samme får jeg når jeg skal spille cs source, har hl2 lovlig så fatter ikke hvorfor det kommer opp, men er sikkert bare en bugg fra valve. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Fikk du det i dag, eller har du hatt det lenge? Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 jeg og har fått dette... men alle andre og har fått det... steam som er litt tullerusk i dag Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Samme hær. E jo helt umulig å spille, med en gang det går bra blir man kastet ut fra serveren. Lenke til kommentar
IndR Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Dette er ikke et problem som gjelder bare noen bestemte. Dette problemet oppstod i dag, hos steam. Det skjer med nesten alle, har ikke skjedd med meg, men har skjedd med 90%. De vil nok fikse problemet så fort som mulig, eller gi ut en ny update for å fikse det. Er bare å ha litt tålmodighet så går det fint. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nå som jeg er på LAN og alt mulig=( Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg hadde problemet i går kveld og i dag tidlig, men nå virker det fint. Var når jeg prøvde å koble opp på min egenserver Men funket knall idag Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Sikkert Steam som surrert i forbindelse med release av DEFCON. Alt ser ut til å fungere som normalt i dag. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 fjo! daså.. får slette cliendRegisry.blob(?) Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Du trenger ikke gjøre noe Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det ser ut til at dette bare varte noen dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå