Gå til innhold

Koble Xbox 360 til PC-skjerm


hmz

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har ikke råd til HD-TV - men er det noe som kan "erstatte" HD-TV'n? Tenkte på kabel til PC-skjerm. Må ha ny pc-skjerm og nå snart, noen som har en grei å anbefale? Noen som veit om en grei pc-skjerm som har godt bilde, men ikke er så altfor dyr? Samme det om den er LCD eller CRT eller hva det er for noe :p

 

Tenker på å bruke den skjermen som en erstatning fra HD-TV.

 

Noen som har linker til både skjerm og den kabelen jeg trenger for å koble over Xbox 360 til pc-skjerm?

 

På forhånd takk! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
okei takk :D blir nok til at jeg kjøper en slik en, til jeg får meg HD-TV med tida :p

 

Men noen som har en PC-skjerm å anbefale til en nokså billig peng? :p Tenker på en god/grei til å koble til Xboxen til ;)

6979829[/snapback]

du må nok si en pris.. en billig peng kan være så mangt.

6980007[/snapback]

 

hehe.. hmm, la oss si ikke over 2 000? Får jeg noe greit for det? helst ikke mer enn 1500 - 2000, men kan strekke meg litt.. :whistle:

 

Edit: noen merker som anbefales da? eller er det samme det nesten? :hmm:

 

Edit 2: er egentlig samme det om det er CRT eller LCD - vil helst ha LCD, men dersom jeg kan få en CRT som er mye bedre enn en LCD til mindre pris, kjøper jeg heller CRT. Men om det ikke er så stor prisforskjell går jeg for LCD ;)

Endret av hmz
Lenke til kommentar
okei takk :D blir nok til at jeg kjøper en slik en, til jeg får meg HD-TV med tida :p

 

Men noen som har en PC-skjerm å anbefale til en nokså billig peng? :p Tenker på en god/grei til å koble til Xboxen til ;)

6979829[/snapback]

du må nok si en pris.. en billig peng kan være så mangt.

6980007[/snapback]

 

hehe.. hmm, la oss si ikke over 2 000? Får jeg noe greit for det? helst ikke mer enn 1500 - 2000, men kan strekke meg litt.. :whistle:

 

Edit: noen merker som anbefales da? eller er det samme det nesten? :hmm:

 

Edit 2: er egentlig samme det om det er CRT eller LCD - vil helst ha LCD, men dersom jeg kan få en CRT som er mye bedre enn en LCD til mindre pris, kjøper jeg heller CRT. Men om det ikke er så stor prisforskjell går jeg for LCD ;)

6980016[/snapback]

 

Link til forskjellige 19" widescreen i prisklasse opp til 2000,-

 

Hvis du kan strekke deg litt lenger kan du gå for en 20"

 

20" widescreens

 

Selv bruker jeg NEC 20wgx2 til 360-spilling og er kjempefornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...