Gå til innhold

følger d med kjøler til E6600?

noenmoen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du kjøper "Box" gjør det det, ikke hvis det er "bulk".

EDIT: Hørt at box-vifta er liten og lager mye støy. Er nok lurt å kjøpe bulk og en viftet ved siden av.

6979494[/snapback]

De aller aller fleste kjøper Box for tiden, selv om de skal ha vifte og. Få butikker fører bulk, og det skal da stå det ganske tydelig.

Boxed kjøleren er nok helt ok, ingen slike har noen gang vært noe å skryte av, men den funker.

Skal du ha Bulk+ekstra kjøler, ender du garantert opp med høyere pris enn hvis du bare kjøper boxed.

Lenke til kommentar
Hvis du kjøper "Box" gjør det det, ikke hvis det er "bulk".

EDIT: Hørt at box-vifta er liten og lager mye støy. Er nok lurt å kjøpe bulk og en viftet ved siden av.

6979494[/snapback]

De aller aller fleste kjøper Box for tiden, selv om de skal ha vifte og. Få butikker fører bulk, og det skal da stå det ganske tydelig.

Boxed kjøleren er nok helt ok, ingen slike har noen gang vært noe å skryte av, men den funker.

Skal du ha Bulk+ekstra kjøler, ender du garantert opp med høyere pris enn hvis du bare kjøper boxed.

6979574[/snapback]

Enig at du ender på høyere pris, men har hørt at den box-vifta til Conroe var litt ekstra dårlig med tanke på høy lyd.. Kjøpte en Conroe-PC fra shg for en uke siden, de hadde iallfall bulk inne. Men den var bare 100 kroner billigere eller noe, mens den vifta jeg kjøpte kosta rundt 400 så vidt jeg husker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Dette med støy må være en myte alternativt at man ikke benytter Bios-funkjsonalitet for "Quiet fan".

Jeg har brukt stock kjøler på en E6300. Den var av like god (dårlig vil noen si) kvalitet som de som kom(mer) for Presler/Smithfield (dvs. med skikkelig speilblank kobberkjerne).

Min kjørte aldri over ca. 1200rpm og var stillere enn den CNPS8000 jeg byttet den ut med (mest pga. utseende.. og for å sjekke om den var mye bedre mht. kjøling.. Det er/var den *ikke*).

Men OK..

"Rykter skal man ikke tro på,.. bare spre videre".. :D

Lenke til kommentar

De aller fleste nettbutikkene har sluttet å selge bulk utgaver nå, nesten eneste er Shg.no Men når det er 13 kroner i prisforskjell på bulk og boxedutgaven er det liten tvil om att Boxed er beste valget. Om du enn bare skal ha vifta til backup.

(har 2 stk. socket 478 boxedkjølere stående ubrukt her BTW)

Endret av watercool:)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...