freke Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 vell det er bedre det er det , etter hva jeg leste på den svenske linke var det ikke så verst , men overpriset fra forhandleren i sverige ^^ , regner med det koster litt mere en du har betalt for det da men nå trenger du da en forsterker , kjøp deg noe fra pioneer eller sony ( skulle aldrig trod jeg kunne anblefale noe sånt ) det er merker som er i samme prisklasse ( og opp ) og kvalitet 6991959[/snapback] ? Poneer og sony er da respektable (og gode) merker. Ikke eltaxx du mente da? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 vell det er bedre det er det , etter hva jeg leste på den svenske linke var det ikke så verst , men overpriset fra forhandleren i sverige ^^ , regner med det koster litt mere en du har betalt for det da men nå trenger du da en forsterker , kjøp deg noe fra pioneer eller sony ( skulle aldrig trod jeg kunne anblefale noe sånt ) det er merker som er i samme prisklasse ( og opp ) og kvalitet 6991959[/snapback] ? Poneer og sony er da respektable (og gode) merker. Ikke eltaxx du mente da? 6992106[/snapback] nei beggge er crappy japse merker Lenke til kommentar
freke Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Nuh. Må si meg nøgd med ax2as jeg, men du skal nå få være så gal du vil hehe Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Nuh. Må si meg nøgd med ax2as jeg, men du skal nå få være så gal du vil hehe 6992189[/snapback] ja for jeg kan si at kvaliteten oser av denne forsterkeren på 6X100W som koster litt over 2000 kr ^^ , lyger ikke LITT på spesifikasjoner Lenke til kommentar
freke Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Du er klar over at det ikke er en AX2AS ja? Tror nok du vet det gutten min edit: prisen på en ax2 ligger vel på ca 10 lapper ( prisjakt ), om du skulle være i tvil. Det du har der er vel sikkert en vsx 516. Ikke helt det samme. Endret 4. oktober 2006 av freke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå