Gå til innhold

Hva får jeg for 2700,-?

Anbefalte innlegg

Gjest member-101642

Hva med å spare til du har et par tusen til å bruke? Kjøper du anlegg nå for 2700, er du fornøyd i en liten periode. Etterhvert kommer du til å angre på at du ikke kjøpte noe bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg tror faktisk at 450 er en smule dyrt , vil tippe det selges for ca 99 -199 på europris eller lignen .

og som huskeregel fra nå av er , så lenge nettshop selger det så er det NESTEN garantert søppel ;)

jeg tror enda ikke at jeg har sett et bra kjøp der .

Lenke til kommentar
Du trenger ikke betale nei. Du får 3 "sjanser" og etter den 3 blir du "bannet" elns fra netthandelen.no. :)

6984088[/snapback]

Men hvordan skjer dette? Får jeg den dingsen rett i posten, så sender jeg den i retur eller hva? Må jeg ikke betale en masse i porto, frakt osv da? Er det ikke en eller annen måte jeg kan sifra at jeg ikke vil ha den så de ikke sender den?

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg vil trenge noe særlig "bedre" etterhvert, jeg vil bare ha noe jeg kan spille av cd'ene mine på som har bedre lyd en høytallern på mobilen min :p

Hadde et slikt mini-anlegg før, til rundt 2000, var helt greit helt frem til høytallerne ble sprengt, kanskje jeg ikke behøver noe annet et et ministereo?

Lenke til kommentar
Informasjon vedrørende retur/bytte og angrefrist

For å angre på et kjøp hos oss kan du benytte deg av vårt eget angresystem eller av standardiserte skjemaer som du selv må fylle ut.

NB! Behandlingstiden vil bli noe lenger dersom et slik skjema benyttes.

Ønsker du å bruke vårt eget angresystem?

Her vil du få en oversikt over dine ordrer/fakturaer. Finn den fakturaen det fakturaen det gjelder og trykk "Søk retur fra denne ordren" følg videre beskrivelse på siden

Dine valg :

* Garanti/Reklamasjon

o Feil oppstått etter mottak

o Defekt ved mottak

o Transportskade

* Angre Kjøp

* Feil ved leveransen

o Mangler ett eller flere produkter

o Annet produkt kom i stedet for ett annet

* Mine retursøknader

Ønsker du å benytte ett standardisert skjema ?

* Ta utskrift av angrefrist-skjema

* fyll ut nødvendig informasjon

* legg skjemaet med i pakken du sender til oss

Angrefristskjema : Word    Pdf

Har du ikke acrobat reader kan du laste det det ned i fra Adobe 

Angrefristloven :

Forbruker kan gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager etter at tjenesteyter har oppfylt sin opplysningsplikt iht. angrerettloven og varen og angrerettskjema er mottatt, eller etter 3 mnd dersom opplysninger om angreretten ikke er gitt. Forbruker må gi melding til tjenesteyter dersom angreretten benyttes. Fristen anses overholdt dersom meldingen er sendt innen fristens utløp. Det stilles ikke formkrav til meldingen, men denne bør av bevismessige årsaker være skriftlig. Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt, plikter tjenesteyter å tilbakeføre alle faktiske kostnader som er belastet forbruker. Returkostnader må imidlertid forbruker bære, med mindre tjenesteyteren har misligholdt avtalen eller tjenesteyteren i henhold til avtalen har levert en erstatningsvare, fordi den bestilte vare ikke var tilgjengelig. Send aldri varer i retur i postoppkrav. Har du spørsmål kan du kontakte kundeservice her

Forbrukerkjøpsloven :

Forbrukerkjøpsloven gir deg rett til avbestilling av varen i tiden før varen mottas. Avbestilling innebærer at du slipper å betale kjøpesummen, men du må som hovedregel dekke et eventuelt tap som selger lider pga. avbestillingen. Dere kan avtale et standardisert avbestillingsgebyr som ikke må overskride selgerens faktiske tap.

Har du allerede overtatt varen, er utgangspunktet at du ikke kan avbestille. Det betyr altså at du må betale kjøpesummen, selv om du ikke ønsker å beholde varen. Unntak gjelder hvis:

* du har rett til å heve kjøpsavtalen

* vilkårene for angrerett etter angrerettloven er oppfylt (dette er bare aktuelt hvis kjøpet har skjedd utenfor butikk eller annet fast) utsalgssted)

* du har avtalt særskilt tilbakeleveringsrett med selger (for eksempel deponering, hjemlån, kjøp på prøve)

* du har avtalt bytterett med selger, eller slik rett følger av sedvane for den aktuelle bransjen og varetype

når du logger deg inn på sidne går du på "min side" og under retur/angre står det inforamsjonen , det er og en knapp der som heter angre .

EDIT: hvist du ikke gjør dette og heller ikke betaler fakturan risikere du purringer og inkasso

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Jeg tror det, og da må jeg betale en hel haug, hvordan gjorde du dette Hazzie88?

Jaja, jeg tror jeg har fått auksjonsfeber, men jeg vant hvis dette for 550,- http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx...93186&r=1&57848

men det er vel ganske bra eller? Proson er et bra merke ihvertfall.

6986947[/snapback]

Proson er vel generelt ganske billig, litt over eltax. De har vel noe det er kvalitet over, men ikke det der tror jeg. Hvorfor ikke spørre først?

Lenke til kommentar
Jeg tror det, og da må jeg betale en hel haug, hvordan gjorde du dette Hazzie88?

Jaja, jeg tror jeg har fått auksjonsfeber, men jeg vant hvis dette for 550,- http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx...93186&r=1&57848

men det er vel ganske bra eller? Proson er et bra merke ihvertfall.

6986947[/snapback]

Proson er vel generelt ganske billig, litt over eltax. De har vel noe det er kvalitet over, men ikke det der tror jeg. Hvorfor ikke spørre først?

6987396[/snapback]

For jeg kom til auksjonen når det var 30 sec igjen :innocent:

Lenke til kommentar

GALE 4040 til 2000,- skal være brukbare høyttalere til prisen, men da begynner vi å komme et godt stykke over budsjettet.

Om du kan gå så høyt som 3500,- ville jeg sterkt ha vurdert DENON DM33 + GALE 4020.

Ikke for å være vnskelig, men om jeg skulle hatt høyttalere til den prisen du er ute etter ville jeg absolutt gått for noen ganske små høyttalere. Om du skal ha noe som spiller høyt ville jeg kansje gått for CERWIN-VEGA CLS-6 til 1700,-

Lenke til kommentar

vell det er bedre det er det , etter hva jeg leste på den svenske linke var det ikke så verst , men overpriset fra forhandleren i sverige ^^ , regner med det koster litt mere en du har betalt for det da :p

men nå trenger du da en forsterker , kjøp deg noe fra pioneer eller sony ( skulle aldrig trod jeg kunne anblefale noe sånt :p ) det er merker som er i samme prisklasse ( og opp ) og kvalitet

Lenke til kommentar

For en merkelig tråd.. Jeg merker jeg blir litt irritert når folk kun byr for å vinne, ikke fordi dem trenger varen. Kanskje var det en eller annen luring som håpet på å få søppelet til en riktigere pris så kommer du og ødelegger hele auksjonen med uvitende overbying.. :thumbdown:

Håper du får inkasso og hele pakka på dette, du fortjener det virkelig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...