Gå til innhold

Hva får jeg for 2700,-?

Anbefalte innlegg

Heisann, har funnet ut at jeg trenger en ny måte å spille av cd'er på rommet mitt, og lurte på hvor langt jeg kommer med 2700 kroner. Jeg vil helst ha en forsterker og noen litt store ( :innocent: ) høytallere, et par holder sikkert, trenger ikke noe subwoofer eller noe trur jeg. Men jeg har rett og slett ikke peiling, så bare tips og link og foreslå alt dere vil!

Takker på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann, har funnet ut at jeg trenger en ny måte å spille av cd'er på rommet mitt, og lurte på hvor langt jeg kommer med 2700 kroner. Jeg vil helst ha en forsterker og noen litt store ( :innocent: ) høytallere, et par holder sikkert, trenger ikke noe subwoofer eller noe trur jeg. Men jeg har rett og slett ikke peiling, så bare tips og link og foreslå alt dere vil!

Takker på forhånd :)

6979460[/snapback]

Kjøp en forsterker til 1000 og et par høyttalere til resten

forsterker

Høyttalere

Nokså dårlig oppsett!

Cd-spiller finner du på dynga/el-retur.

Lenke til kommentar

Hmm...en kompis av meg sa også at det er smart med en dvd spiller, funker det greit liksom? Kikka litt på en svensk side, husker ikke helt hvem tho :p Noen bra sider jeg bør kikke på? Evt. brukt/auksjon?

Den Sonic T-AMP var overaskende billig, og stygg, hvordan er den?

Lenke til kommentar

Tja...det stod ikke så veldig mye der egentlig, men kan jeg spørre hvor stor forskjellen i lyden er på et micro anlegg uten forsterker og stuff er i forhold til gulvhøytallere med forsterker og cd-spiller er? Kan man ikke få et bra microanlegg for rundt 3000?

Endret av figure_02
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jepp, mest sannsynlig. Latterlig lite også.

Se størrelsen på "elektronikken" i forhold til høytalerene.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...