SnowDOG_ Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Hei! Vet dere hvilken codec eg trenger for å se THE NEW GUY? får alle andre filmer til å funke med den kommer det kun lyd til. Anyone? Har både nimo codec pack og tsunami så hvilken codec eg trenge vet eg ikke. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Har du prøvd DivX 5.0.2 Pro Bundle? Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 15:21, skrev SnowDOG_:Hei!Vet dere hvilken codec eg trenger for å se THE NEW GUY? får alle andre filmer til å funke med den kommer det kun lyd til. Anyone? Har både nimo codec pack og tsunami så hvilken codec eg trenge vet eg ikke. alt man trenger er DivX, Xvid og AC3..... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Last ned gspot, da kan du sjekke hva slags codec du trenger tror jeg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 Takk for svar. Brukte GSpot og ja det var nok XviD codec'n som manglet. NYDELIG!! Nå skal eg kose meg med en film. Håper den er bra. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: Den 2002-11-03 03:41, skrev SnowDOG_:Takk for svar. Brukte GSpot og ja det var nok XviD codec'n som manglet. NYDELIG!! Nå skal eg kose meg med en film. Håper den er bra. Og hvor kan jeg laste ned dette programmet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: CaSh skrev (2002-12-06 16:58):Og hvor kan jeg laste ned dette programmet? http://www.divx-digest.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå