Ghost Of Death Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hei, sitter å konfigurerer en bærbar zepto. Valget mitt faller enten på Core duo T2400 eller Core 2 duo T5600. Jeg har sjekket intels sider, ser ganske like ut i mine øyne, så lurer på hva som er forskjellen, og om det er noe vits i å betale 350 kr ekstra for core 2 duo'en? Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Core 2 Duo skal yte 20% +/- bedre enn Core Duo på samme frekvens og ha samme strømforbruk. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Core 2 Duo er også 64-bit... Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Core 2 Duo er også 64-bit... 6979373[/snapback] Ja, det også, glemte av det : ) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Her er en bra sammenligning: Anandtech: Mobile CPU Wars: Core 2 Duo vs. Core Duo Mitt tips: Styr for all del unna den billgste. Med den kan du ikke kjøre moderne 64bit operativsystem. Noe som trolig vil øke veldig i popularitet de neste par årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå