Plomma2 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hei. Jeg er på utkikk etter et OK headsett. Det skal i hovedsak brukes online, så mikrofon må være med., og på lan. Ellers bruker jeg høytelere. Kravene er at det komfortabelt og sitter godt. Selve "klokkene" må gå rundt øret (ikke et som sitter på selve øret.) Mikrofonen bør også vær klar. Prisklassen blir mellom 4-500. Lydbildet er ikke så viktig, da det stortsett bare kommer til å bli brukt til musikk og spill som Diablo, WCIII, FO2 etc. De jeg har sett litt på så langt er: KOSS SB45 Dette ser OK ut, men noen klager på at øret blir ømt dersom man sitter med det i flere timer. Når jeg først spiller, så sitter jeg ofte i en del timer. Sennheiser PC160 Dette får veldig mye skryt, men går litt over grensen jeg har satt. I tillegg virker det som om det sitter på øret, ikke rundt. Icemat Siberia Headset Dette så første veldig interessant ut, men så hørte jeg at det knekker veldig lett. Nå er ikke jeg veldig agressiv av meg, men jeg har en vane fra å klare å dra med meg ting når går fra maskinen. Jeg hørte at grunnen til at det går så lett i stykker var en produksjonsfeil i plasten. Stemmer det? Og er den evt. fikset nå? Steel Sound 5H Dette ser greit ut. Det er kanskje ikke førstevalget mitt, men. Jeg hørte at det er veldig mye feil med det. Stemmer det? Håper på svar. - Plomma Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Kan virkelig anbefale Sennheiser PC150.. Sitter på selve øret, men jeg kan ha det på i mange timer uten at jeg kjenner noe som helst overhodet.. Også bra mikrofon, selv om jeg ikke bruker den sånn kjempemasse.. Utrolig bra lyd spør du meg! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Eneste jeg har prøvd er Koss SB45, liker veldig godt komforten! Ligger skikkelig godt rundt ørene... Så lenge du ikke har dumbo-ører Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg heller for øyeblikket mot SB45. Men kan noen svare meg på om produksjonsfeilen (dersom det er det) på Icemat er fikset? Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Koss sb45 er veldig behagelig og ha på og har ikke blitt så veldig øm av og ha det på lenge. Synes også at micen på sibir er veldig lei, er sånn du fester på kragen av på tskjorta/gensern.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå