Gå til innhold

Beste P4 HK?


Aurelius

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-02 18:53, skrev brukernavnet:

Hva med Abit IT7-MAX2 V2 Hovedkort S478/533mhz

I845PE, ATA/133, ATX, Raid, USB2.0, SATA?


 

Må si at jeg støtter dette forslaget. Abit er kjent for gode overklokkingsegenskaper.

 

Mitt neste kort vil bli abit, helt klart (med 2 hammer-prossessorer....nok om det :grin: ).

 

Men velger du Abit så må du huske å velge komponenter som takler kortets egenskaper. Da tenker jeg primært på skikkelig RAM. (F.eks. Corsair, crucial eller til nød TwinMOS)

 

Sveinl.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-02 20:03, skrev Elling:

Hva med Asus P4PE?


Som du sikkert ser i mitt innlegg tidligere har jeg dette kortet og er rimelig godt fornøyd, men når det gjelder overklokking kom jeg lengre med Msi sitt kort.Har også prøvd asus p4ge-v det ble det samme som asus pe, noen små forskjeller men ubetydelige

Lenke til kommentar

Overklokkingsbare hovedkort for P4 i toppklassen er jo vanskelig å finne blandt nyhetene i høst.

 

Så det er kanskje lurt å vente litt, - hva heter det nye asuskortet som kommer i handelen meget snart , - og som har dual DDR? Asus P4SDX m/ SiS 855 brikkesett.

 

Med dual DDR får man rimelig høy hastighet på minnet uansett. Så kanskje fsb blir hovedtema en stund.

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: enry på 2002-11-02 23:11 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-02 22:40, skrev enry:

Overklokkingsbare hovedkort for P4 i toppklassen er jo
vanskelig
å finne blandt nyhetene i høst.


Så det er kanskje lurt å vente litt, - hva heter det nye asuskortet som kommer i handelen meget snart , - og som har dual DDR? Asus P4SDX m/ SiS 855 brikkesett.


Med dual DDR får man rimelig høy hastighet på minnet uansett. Så kanskje fsb blir hovedtema en stund.




<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: enry på 2002-11-02 23:11 ]</font>


 

Dette vil bli tatt inn og testet så snart det er å oppdrive

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-03 00:18, skrev RikkyRally:

Hvor får du hardwaren din fra Snekker'n? Har du egen butikk eller er du bare stinn? :wink:


Nei jeg er ikke stinn, men det hk`et jeg har nå skal en kompis ha og da taper jeg ca 200.- kr på det så det går bra. Selger bestandig unna det jeg har først,

solgte forresten et g4 ti 4600 for 3500.- da jeg kjøpte 9700 pro (ca 1 mnd siden) bra pris det :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...