Bruker-97420 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er det mulig å finne ut hvor god en advokat er? Trenger en advokat til en samlivsbrudd-sak, og vil ha den beste av de beste i Østfold. Noen tips til hvordan jeg finner den perfekte advokaten, eller må jeg bare satse på at den jeg ansetter er god?? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Som reklamen sier, begyn på Gulesider du. Får det gjort Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Kanskje noen du kjenner har noen å anbefale? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Kanskje noen du kjenner har noen å anbefale? 6983214[/snapback] Jeg kjenner to advokater hvorav den ene er/har vært bobestyrer for T5PC... edit: men begge de to bor i Oslo da.... Endret 2. oktober 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Foreleseren min i Familie- og Arverett er veldig flink, og har god fartstid som advokat på de områdene. Han holder riktig nok til i Oslo, og jeg kan tenke meg at han har en rimelig stiv timespris. Du får si ifra hvis det skulle være interessant. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg kjenner to advokater hvorav den ene er/har vært bobestyrer for T5PC... edit: men begge de to bor i Oslo da.... 6983235[/snapback] Da er vel heller anbefalingen "ikke kontakt ham/henne" Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg kjenner to advokater hvorav den ene er/har vært bobestyrer for T5PC... edit: men begge de to bor i Oslo da.... 6983235[/snapback] Da er vel heller anbefalingen "ikke kontakt ham/henne" 6986801[/snapback] det er ikke uten grunn han har blitt oppnevnt til dette da.. er ganske dyktig Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) En del advokater tilbyr gratis førstekonsultasjon. Du kan jo prøve noe slikt og se om du får et positivt inntrykk av ham/henne. Hvis det gjelder samlivsbrudd, er det vel naturlig å prøve å lete frem en advokat som har mye erfaring på dette området. Altså: Let etter folk med erfaring på det området du vil ha, og se på detaljene. Endret 28. november 2006 av Ueland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå