Gå til innhold

Just Cause - Mulig å bli kvitt purken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oj.. mer bugs enn Boiling Point til og med?! :|

6980556[/snapback]

Har ikkje spillt Boiling Point :tease:

6980730[/snapback]

da råder jeg deg til å aldri spille det heller :p

Om du absolutt må så IKKE kjøp det... ta deg heller en tur innom en piratbukt... for å kjøpe et sånt spill er så j**** waste of money... uanset om det koster 99,- eller 49,90,- eller 1kr...

Men uansett...

Tror nestn jeg må skaffe meg just cause... er litt skeptisk siden det er så ekstremt delte meninger om spillet... :ph34r:

Lenke til kommentar
Just Cause må være det spillet med flest bugs som eg har spillt. Noen sinne  :thumbdown:

6980256[/snapback]

Har bare prøvd demoen, men synes den var litt buggy ...

Men det mest buggy spillet er uten tvil: Big Rigs! Dette spillet gjør at du får lyst til å gråte mens du har latterkrampe.

Litt mer OnTopic: Ser ikke ut som om det finnes koder til Just Cause (enda?) ... (Googla litt.)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hvorfor folk liker dette spillet. Billig utgave av GTA syns nå jeg spillet virker som. Testa i en time ca.

6981190[/snapback]

Billigversjon av gta? Dette spillet eier alle gtaspillene i alt utenom gameplay. Grafikken er mange ganger bedre, fysikken er mange ganger bedre, effektene er mange ganger bedre. Om noe virker som en billigutgave er det gta.

Men kan noen prøve å svare på spørsmålet mitt i førstetråden? ;)

Lenke til kommentar
Billigversjon av gta? Dette spillet eier alle gtaspillene i alt utenom gameplay. Grafikken er mange ganger bedre, fysikken er mange ganger bedre, effektene er mange ganger bedre. Om noe virker som en billigutgave er det gta.

6982983[/snapback]

Og gameplayet har jo ikke mye i å si :roll:

Fysikken er helt grusom, man føler at man kjører på en stiv påle istedenfor motorsykkel. Det å drepe folk er like spennende som å stå i kø på Rema 1000. Fysikken til bilene er helt urealistiske men alikevel ikke arcade. Cut-scenes er et stort gjesp. Ingen skikkelig historie. Kjedelig level-design. Grafikken ser flott ut på terreng og slikt, men den er mer plagsom enn flott og behagelig. Elendig lyd på både våpen, personer, biler, motorsykkel, båter, helikopter og fly.

Nei, dette er det dårligste kjøpet jeg har gjort i år. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg tror at purken gir opp hvis du flyr überhøyt opp og hopper ut og bruker fallskjerm ned, og safehouses er der for en grunn.

Fallskjerm og safehouse, da.

Og dette er mitt dårligste kjøp i år...

Jeg har kjøpt dette og Oblivion til nå.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Oj.. mer bugs enn Boiling Point til og med?! :|

6980556[/snapback]

Har ikkje spillt Boiling Point :tease:

6980730[/snapback]

da råder jeg deg til å aldri spille det heller :p

Om du absolutt må så IKKE kjøp det... ta deg heller en tur innom en piratbukt... for å kjøpe et sånt spill er så j**** waste of money... uanset om det koster 99,- eller 49,90,- eller 1kr...

Men uansett...

Tror nestn jeg må skaffe meg just cause... er litt skeptisk siden det er så ekstremt delte meninger om spillet... :ph34r:

6981067[/snapback]

Boiling point var en diamant innpakket i gjørme.. Hvis du patcher opp og ser forbi noen bugs så er dette faktisk ett av de beste spillene som ble sluppet det året.

Jaja, kastet du det etter 5 minutter så synest jeg bare synd på deg :)

Lenke til kommentar
Og gameplayet har jo ikke mye i å si  :roll:

Fysikken er helt grusom, man føler at man kjører på en stiv påle istedenfor motorsykkel. Det å drepe folk er like spennende som å stå i kø på Rema 1000. Fysikken til bilene er helt urealistiske men alikevel ikke arcade. Cut-scenes er et stort gjesp. Ingen skikkelig historie. Kjedelig level-design. Grafikken ser flott ut på terreng og slikt, men den er mer plagsom enn flott og behagelig. Elendig lyd på både våpen, personer, biler, motorsykkel, båter, helikopter og fly.

Nei, dette er det dårligste kjøpet jeg har gjort i år.  :thumbdown:

6983147[/snapback]

Gameplayet sier ingenting om spillet er en billigversjon eller ikke. Trodde det sa seg selv. Er grafikk og fysikk som viser slikt, og i begge disse punktene er Just Cause overlegent, dog langt ifra topskitet av spill.

Lenke til kommentar

Billigversjon? Jeg har ikke sagt noe om billigversjon? Og hva mener du med billigversjon?

Så du mener at fysikken i Just Cause er overlegent i forhold til GTA-spillene? (Og da snakker vi om GTA-trioligen) Tror du må få deg lappen og slutte å gå på arcade-sjapper. Bilen skal ikke svinge 20% av svingeradiusen ved ett enkelt tastetrykk.

GTA-spillene skal ikke være realistiske, men det skal være kjekt å kjøre. Og det har ikke utviklerene av Just Cause klart å gjøre, mener jeg.

Og grafikk? Det er snakk om 2 års forskjell! Er du helt gal mann?

Endret av sniK
Lenke til kommentar

Min kommentar ang. billigversjon var til tjalla som påsto at Just Cause var en billig utgave av gta. Jeg er fult klar over at gta har bedre virklighetsfølelse på bilkjøring enn noe annet spill.

Ang. grafikken kan du si hva du vil, men grafikken på san andreas var langt i fra i topsjikten da det kom ut. J. C. er nærmere topsjikten da det kom ut, enn gta var da det kom ut.

edit:

men gi nå faen i å snakke om gta, denne tråden er ikke no Just Cause vs gta greie.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...