ripper329 Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Hei, Jeg får ikke lagra i S.C jeg. Har noen av dere det samme problemet Spillet er på xbox DA Ripper Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Gå et annet sted å leik dust-Ett av de verste eksemplene på grovt tyveri av ikke utgitte spill jeg har sett innrømt på lenge...Dessuten er du så ***** stolt av det at du liksom må skryte litt? Tyveri av software og spill er forkastelig og ødelegger for mange små firmaer også-ikke bare MS og Sony. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Men det værste er at vi som fortsatt venter på det totalt mister kontrollen og helt mister evnen til å ta til seg søvn. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Gleder meg til SC ja :-> Men ubi er vel ikke akkurat et lite firma da...ikke det at det er mer rett å stjele fra dem da :-| Var det i slutten av november det kom her? Lenke til kommentar
cow Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 er vel ikke sikkert han har stjælt spille vel! jeg har spillet selv, har ikke stjet det. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 og hvordan gjorde du det da? Lenke til kommentar
ripper329 Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 Lars42 Gå et annet sted å leik dust-Ett av de verste eksemplene på grovt tyveri av ikke utgitte spill jeg har sett innrømt på lenge...Dessuten er du så ***** stolt av det at du liksom må skryte litt? Tyveri av software og spill er forkastelig og ødelegger for mange små firmaer også-ikke bare MS og Sony. Nå må du slutte da..... Det er en beta versjon. Skal seff kjøpe meg det når det kommer. Er vel ingen som gidder å spille en beta i evighet vel. Syns du er dust ja kanskje du skulle dra rasshølet ditt ett annet sted å slutte å være så jævli misunnelig DUST!!! Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Smiiil :smile: :smile: :smile: Dere trenger da ikke være så sinte? Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Hey! Har ingen interesse av å hugge hodet av deg pga dette innlegget... Jeg er mer nyfiken på hvordan splinter cell er?! Er det en Metal Gear Solid "Killer"? Jeg har skjønt at spillet skal komme 15. november, og det du svarer (hvis du gidder vel og merke!) kommer til å veie tungt... Enten står jeg der 15. og tripper, eller så driter jeg i det. Humptidumpti... Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Se på denne tråden, et review av Splinter Cell, http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=63778&forum=77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå