Gå til innhold

Total War: Sega kunngjør specs til M2TW! SSE2 trengs ikke!

Anbefalte innlegg

Peehhfff.. Jeg har Intel Centrino duo heldigvis..

Men hallo? Hvor mange har ikke prossorene som er listet ovenfor? De mister jo tusenvis av fans..

7025000[/snapback]

Jeg vet. Det virker jo ikke forsvarlig for dem å lansere et spill med så mange prosessorer som ikke støtter det. Skandaløst.

Er det ingen måte å "fikse" "problemet" på? Hva trenger man egentlig det SSE2-greiene til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jo ikke være tilfelle at det skal gjelde på det originale spillet. Da har de virkelig drete på draget altså :hrm:

Oh, jeg har heldigvis AMD Athlon 64, ble litt stresset der et øyeblikk.

Me to,hvis ikke min prosessor hadde funket, hadde jeg kjøpt en ny bare for dette spillet ;)

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar
Er dette noe som CA kan fikse egentlig? Trodde da ikke at man kunne fikse slikt noe :hmm:

7024735[/snapback]

Vel på den oficiele siden så er jo minimum kravet på cpu celleron så det borde jo ha vore testet!

Glem det skreiv før jeg tenkte meg omm. :blush:

Endret av DeZtr0
Lenke til kommentar
På et eller annet tidspunkt blir vel ting utdatert?

7029590[/snapback]

jo det er jeg eni i men de ødeleger jo for seg selv også når di utelukker et så stort marked

7029752[/snapback]

Akkurat! Hvor mange potensielle kunder er det som sitter med et brukbart Athlon XP-system? Det kan ikke være mulig at CA utelukker en såpass stor del av markedet ved å kreve støtte for SSE2. Jeg gidder hvertfall ikke oppgradere kun for MTW2.

Lenke til kommentar

Vel vel, nå representerer jo ikke demoen det endelige produktet i veldig stor grad. Og en annen ting å merke seg er:

Medieval II: Total War DEMO README

Last Updated: 2006-08-15

Spesifikasjonene til selve spillet ble ikke offentliggjort før for i underkant av to uker siden, ergo har det gått en lang tid siden noe i demoen kan ha blitt endret og hvis så ikke har skjedd, mener jeg Sega har et stort forklaringsproblem og gjort en stor feil ved å ikke spesifisere i de offisielle spesifikasjonene at man trenger prosessor med SSE2. På et eller annet tidspunkt må det vel skje nytt, også hva gjelder krav til prosessorer i spill, men vi kjenner jo tross alt til et stort antall spill som har en helt syk grafikk og fysikk, men jeg tror likevel det ikke er noen av de som stiller krav til at man må ha SSE2.

Jeg tror nok forøvrig at dette er et "problem" Creative Assembly vil jobbe med å få løst, for hvis ikke kommer jo SEGA og CA til å miste masse inntekter, på lengre basis kommer de kanskje til å tjene like mye som på andre spill, men jeg vil anta at for et spillselskap og en spillutgiver vil det være best å få mest mulig inntekter av spillet de første månedene, og ikke like mye ut over 2-3 år.

Selv gjør jo dette SSE2-kravet at jeg ikke vil være i stand til å spille demoen selv, noe som er vannvittig synd. De siste fire ukene har jeg faktisk ventet og ventet på demoen og når den først kommer kan jeg ikke spille det, noe jeg kunne utifra spesifikasjonene Sega publiserte for ikke lange tiden siden.

Heldigvis har jeg planlagt å kjøpe en Zepto Znote 6214W som jeg flere ganger har forhørt meg med andre om den vil klare spillet, det som dog er greien, er at jeg nok ikke har råd til den før 15. November.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...