gundaa Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hei. Jeg har akkurat kommet hjem fra LAN. Jeg satte opp pcn med en gang, og alt funker untatt Internett. Datamaskinen skal søke opp den IPn jeg er koblet til automatisk, men den finner ikke den jeg er kobla til. Den har fortsatt den IPn som var på LANet. Hvis noen har noen tips, ideer eler veit hva jeg skal gjøre post det her Takker Lenke til kommentar
valentino Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg går ut fra at du har Windows XP. Gå inn på egenskaper på nettverkstilkoblingen din. Der trykker du egenskaper på TCP/IP protokollen og setter alt til å motta automatisk. Lenke til kommentar
gundaa Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Det er nettop det. Alt står på automatisk. Pappa er jobber med data osv og han veit at den ikke finner riktig IP. Men det han ikke veit er hvordan du fikser det. Huff Lenke til kommentar
^Chap^ Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 cmd ipconfig /release ipconfig /renew kanskje ipconfig /renew_all kommer ann på OS sier ikke at dette vil løse problemet, men verdt et forsøk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå