Bjohan Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Et bilde jeg tok av en kompis som kjørte forbi med nødblinkern på... ka du trur? Tv( Shutter Speed ) 30 Av( Aperture Value ) 3.5 Digital Exposure Compensation +1.4 ISO Speed 100 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Åj! Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er med bildet, men det er ekstremt fengende på en måte. Får en følelse av å bli dratt med inn i bildet. Du har ikke en større versjon av det? Hadde vært supert som wallpaper! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Kult bilde, men du kunne hatt enda mindre blender (høyere blendertall) for å få mer dybdeskarphet i det. Forøvrig ville jeg ikke lagt ut bildet i full size til wallpaper bruk da dette er ditt bilde, originalen burde du holde på selv. Endret 1. oktober 2006 av Wildbill Lenke til kommentar
Bjohan Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 har modda bilde litt... mest bare justert farger, digital exponering og kontrast litt.. bruker den som bakgrunn på min SE K800i. e et av mine favoritter før nordlyset over Alta (se annen post) får du den opp her så vær så god å bruk som wallpaper! c",) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Skikkelig fengende, står du foran en bil med lysene på eller? Lenke til kommentar
Bjohan Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 bilen står bak kamera med langlysene på så jeg kan finne fokus.. cd 5 sekunder etter at kameraet ble aktivert jaget jeg sjåføren avgårde.. han kjørte d bilen var god for... man ser bilen på enden av sletta... (så vidt) der er noe lys støy i skogen, men en kul effekt jeg akkurat oppdaga er linja oppe på høyre side.... Lenke til kommentar
Bjohan Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) må korrigere meg sjøl... det første bilde er ikke med nødblinkeren på... men det er denne.. ellers har æ kjørt på med samme oppsett som det første bilde... Endret 1. oktober 2006 av Bjohan Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvor er bildene tatt? Synes jeg kjenner meg igjen... Lenke til kommentar
Bjohan Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 bildan e tatt i Alta... første e tatt på Skillemoan på Kautokeinoveien i retning mot Alta. andre bilde e tatt på Raipasveien på langsletta(furumoan) i retning mot Kaiskuru. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå