Sundt Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Skal kjøpe ny pc, så trenger et forslag til spill-pc. Pris ca 4-5000k...Skal brukes til diverse spilling av nyere spill, musikk og se filmer å standard som msn og stuff. Den skal ikke overklokkes. AMD eller Intel spiller vel ikke så mye rolle. Deler som skjerm, mus, tastatur, kabinett og lydkort trengs ikke . Noen som har et forslag? På forhånd takk Mvh Andreas Endret 1. oktober 2006 av Sundt Lenke til kommentar
Mit Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er det noe du har fra før som skal brukes? Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Har redigert posten litt. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ja her er det et forslag: super PC Om du ikke trenger DVD-brenner + HD blir det endel billigere Regna med at du ikke trenger PSU, hvordan er det du har fra før? Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Har PSU, har en harddisk (men den er for liten så skal ha en ny), mys, tastatur, lydkort og DVD-rom. Takk for oppsettet Dette skal jeg vurdere!! Kom med flere da folkens... Mvh Andreas Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) jeg har ett tips.. se igjennom lager/demo salgene på de forsellige butikkene. jeg så et sli hk til underkant av 700 på psdata. det eneste som er galt med det er at det ikke støtter core2 og at det ikke er mer en HK i eska. manual og drivere kan man enkelt laste ned jeg klarte å smelle sammen en helt ok pc til underkant av 2500 på denne måten. da hadde jeg skjerm, HD, mus, tastatur, psu, dvd-rom, og kabinett frafør. når du kan bruke opptil det dobbelte kan det bli en fin fin spill pc dette er bare ett eksempel pc_fra_psdata.txt Endret 1. oktober 2006 av kjellthore Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ja her er det et forslag: super PC Om du ikke trenger DVD-brenner + HD blir det endel billigere Regna med at du ikke trenger PSU, hvordan er det du har fra før? 6978752[/snapback] Det oppsettet der såg Driiiiit bra ut Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Var det seriøst eller var det ironi? Ser oppsettet greit ut? Er ikke så veldig flink med data, så vil ikke at der skal tulle med det. Endret 2. oktober 2006 av Sundt Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Var det seriøst eller var det ironi? Ser oppsettet greit ut? Er ikke så veldig flink med data, så vil ikke at der skal tulle med det. 6983259[/snapback] Folk kødder/tuller ikke på diskusjon da;) Oppsettet der ser bra ut Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Okey Takk for svaret Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Men som jeg spurte tidligere, hvordan PSU har du? Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Sorry for at jeg ikke har svart,men har ikke hatt tid :S Har en PowerMan ATX12V350. Men Mitjmannen, kommer denne pc'n til å vare ganske lenge? Så ikke jeg trenger å bytte deler om et år? Lenke til kommentar
Mosesyou Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 kan den pcen ta css på high graphic ? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Sorry for at jeg ikke har svart,men har ikke hatt tid :S Har en PowerMan ATX12V350. Men Mitjmannen, kommer denne pc'n til å vare ganske lenge? Så ikke jeg trenger å bytte deler om et år? 7157555[/snapback] Helt ok det, det har forresten kommet noen nyheter i mellomtiden, så nå ville jeg kanskje bytta skjermkortet i et X1950PRO, det skal vistnok yte på nivå med et X1900XT har jeg lest, så helt klart mye for pengene. Kanskje litt skeptisk til den PSU'en din, har ikke sjekka hvor mye oppsettet kommer til og trekke men det blir sikkert god last for den PSU'en, ville kanskje vurdert og bytte den også (?) Mosesyou: CSS er vel ikke SÅ krevende så ja jeg satser på det. Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Ja, ok. Men mitjmannen...orker du å sette opp oppsette du satte opp tidligere og sette inn det skjermkortet og en psu? Mvh Andreas S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå