Gå til innhold

Hjelp til forslag av gamer-pc 4-5000k

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny pc, så trenger et forslag til spill-pc. Pris ca 4-5000k...Skal brukes til diverse spilling av nyere spill, musikk og se filmer ;) å standard som msn og stuff. Den skal ikke overklokkes. AMD eller Intel spiller vel ikke så mye rolle. Deler som skjerm, mus, tastatur, kabinett og lydkort trengs ikke . Noen som har et forslag?

På forhånd takk

Mvh Andreas

Endret av Sundt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har ett tips.. se igjennom lager/demo salgene på de forsellige butikkene.

jeg så et sli hk til underkant av 700 på psdata. det eneste som er galt med det er at det ikke støtter core2 og at det ikke er mer en HK i eska. manual og drivere kan man enkelt laste ned

jeg klarte å smelle sammen en helt ok pc til underkant av 2500 på denne måten.

da hadde jeg skjerm, HD, mus, tastatur, psu, dvd-rom, og kabinett frafør.

når du kan bruke opptil det dobbelte kan det bli en fin fin spill pc

dette er bare ett eksempel

pc_fra_psdata.txt

Endret av kjellthore
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Sorry for at jeg ikke har svart,men har ikke hatt tid :S Har en PowerMan ATX12V350. Men Mitjmannen, kommer denne pc'n til å vare ganske lenge? Så ikke jeg trenger å bytte deler om et år?

7157555[/snapback]

Helt ok det, det har forresten kommet noen nyheter i mellomtiden, så nå ville jeg kanskje bytta skjermkortet i et X1950PRO, det skal vistnok yte på nivå med et X1900XT har jeg lest, så helt klart mye for pengene.

Kanskje litt skeptisk til den PSU'en din, har ikke sjekka hvor mye oppsettet kommer til og trekke men det blir sikkert god last for den PSU'en, ville kanskje vurdert og bytte den også (?)

Mosesyou:

CSS er vel ikke SÅ krevende så ja jeg satser på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...